Barbarzyńcy...

51. Data: 2018-12-12 10:41:37

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-10 o 20:35, XL pisze:

> No nie. To jest edukacja.

W jednym i drugim przypadku. Ale w sumie kogo chcecie edukować? Jakichś
małolatów czy aktualny, ewentualny elektorat?

> A co przedstawić?

Zebrania przedwyborcze to coś jak wizyta w palarni opium, na nich z
reguły wszyscy pływają w oparach absurdu. Pretensje można mieć tylko do
tego co jest zapisane w statusie partii, i rozbieżności tego z tym co
jest robione w praktyce.. Np "lewicowy" SLD nie miał prawa "handlować"
mieniem Polaków z kapitalistami,.

> Statut. Statut to coś innego, niż program.

W sumie to samo, z wyjątkiem przedwyborczych spotkań, gdzie to kłamliwa
fantazja często ponosi mówców.

52. Data: 2018-12-12 10:43:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-10 o 15:56, Kviat pisze:

> O czym ty pieprzysz?
> Masz jakieś wątpliwości co do obozów koncentracyjnych?
>
> I właśnie bezmyślnym durniom, którzy obecnie negują istnienie obozów
> koncentracyjnych ("wyrażają swoje wątpliwości"... o ja pierdolę...)
> polecam aktualne książki do historii.
>
> Dowiedziałeś się w końcu dlaczego w Polsce propagowanie faszyzmu jest
> zakazane?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Co ty znowu z tymi obozami? Taki z ciebie wierny tomek co do historii to
powinieneś wiedzieć skąd ten termin się wziął i kto z niego korzystał na
długo przed Hitlerem.

53. Data: 2018-12-12 11:24:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> mieniem Polaków z kapitalistami,.

> W sumie to samo, z wyjątkiem przedwyborczych spotkań, gdzie to kłamliwa

Dlatego trzeba chodzić na spotkania wyborcze - aby ocenić poziom fantazji i
wybrać te z najniższym.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

54. Data: 2018-12-12 12:14:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-12 o 10:43, Trybun pisze:

> Co ty znowu z tymi obozami?

A czego znowu nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2018-12-12 13:16:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-12 o 12:14, Kviat pisze:

> A czego znowu nie rozumiesz?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wyskoczyłeś z nimi jak z pietruszki i nagle stały się głównym tematem.
Jednak zechciej łaskawie zauważyć że tylko twoim tematem.

56. Data: 2018-12-12 13:17:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-12 o 11:24, XL pisze:

> Dlatego trzeba chodzić na spotkania wyborcze - aby ocenić poziom fantazji i
> wybrać te z najniższym.

Tu raczej nie ma wyjątków - wszędzie serwowana jest ta sama kiełbasa
wyborcza.

Taka ciekawostka - byłem kiedyś na spotkaniu przedwyborczym wiceszefa
czegoś co się nazywało Unia Pracy, i założyłem się z p. M. Polem o to że
po dojściu do władzy nie zlikwidują senatu, stawka zakładu była
symboliczna bo 50 zł. Mimo to pan Pol nie pojawił się już więcej na
wiecu w Słupcy. Nie przyłapałem go nigdy aby choć zająknął się w sejmie
czy senacie na temat likwidacji senatu.

57. Data: 2018-12-12 14:58:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-12 o 13:16, Trybun pisze:

> Wyskoczyłeś z nimi jak z pietruszki i nagle stały się głównym tematem.
> Jednak zechciej łaskawie zauważyć że tylko twoim tematem.

Mała podpowiedź:

Obozy koncentracyjne są ściśle związane z pytaniem:
Dowiedziałeś się w końcu dlaczego w Polsce propagowanie faszyzmu
jest zakazane?

Oraz ze współczesnymi ruchami i organizacjami tzw. narodowców w Polsce
(i Europie), których członkowie i sympatycy na marszach drą ryje: "biała
Polska", "Polska tylko dla Polaków", "śmierć pedałom" itd. itp.

Czy teraz zaczęło ci coś świtać, czy jeszcze nie?
Nie moja wina, że wolno kojarzysz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2018-12-12 20:29:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> symboliczna bo 50 zł. Mimo to pan Pol nie pojawił się już więcej na
> wiecu w Słupcy. Nie przyłapałem go nigdy aby choć zająknął się w sejmie

I tylko z powodu jednej porażki odrzuciłeś swoje szanse na lepszych
przedstawicieli Twoich=naszych interesów?

59. Data: 2018-12-13 13:44:42

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-12 o 14:58, Kviat pisze:

> [...]
> "biała Polska", "Polska tylko dla Polaków", "śmierć pedałom" itd. itp.
>
> Czy teraz zaczęło ci coś świtać, czy jeszcze nie?

Nic podobnego, obozy koncentracyjne nie są ściśle powiązane z faszyzmem.

Z haseł wykrzykiwanych na marszach nie ma co wyciągać daleko idących
wniosków. W sumie nie wiadomo nawet kto to krzyczy.

60. Data: 2018-12-13 13:46:14

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-12 o 20:29, XL pisze:

> I tylko z powodu jednej porażki odrzuciłeś swoje szanse na lepszych
> przedstawicieli Twoich=naszych interesów?

Jakiej jednej, cały ten system po 89 to jedna wielka porażka. Czym niby
teraźniejsi nasi wodzowie różnią  się w sensie pozytywnym  od I
Sekretarzy PZPR?

Mój interes jest bardzo skromny - chcę żyć po swojemu bez rozkazów,
nakazów i wytycznych od władyków którym się zdaje że mogą ze mną robi co
im się tylko podoba. Zmiana nazw wodzostwa żadnych zmian w tej kwestii
dla mnie nie przynosi.

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców