Barbarzyńcy...

81. Data: 2018-12-16 13:02:20

Temat: Re: Barbarzyńcy...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 grudnia 2018 11:21:50 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Dzisiaj i Chrystus nic w Kraju by nie
> zrobił

W TenKraju? Kolejne narzekania sfrustrowanego dziadka Trybuna.

82. Data: 2018-12-16 13:31:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-16 o 12:24, Trybun pisze:

> Wyzwiska, to ci idzie najłatwiej.

Kto mieczem wojuje...

> Ciebie wkurza PiS czy Putin,

Nie bez powodu.
Ale musiałbym być nienormalny żeby palić i kukły, czy wieszać ich
portrety na szubienicach.

> inni nie mogą spać  powodu "żydowskiego
> spisku",

To niech idą do lekarza.
Na wiarę w "żydowskie spiski" lekarstwa nie ma, ale przynajmniej będą
mogli zasnąć.

> czy jankeskiej dominacji nad światem - mam wam zabronić z tego
> powodu demonstrować?

Wytłumaczę ci to łopatologicznie: demonstrowanie "bo coś ci się nie
podoba", to nie to samo co nawoływanie do zabicia kogoś ("śmierć
pedałom"), nawoływanie do eksterminacji jakiejś grupy (choćby grupy
narodowej - poprzez symboliczne palenie ich flagi, albo innej grupy -
palenie kukły), czy nawoływanie do eksterminacji jakichś polityków
(poprzez symboliczne wieszanie ich portretów na szubienicach). O
nawoływaniu do rasizmu i innych tego typu gównach już nawet nie będę
wspominał.

Jeżeli nie ogarniasz takich podstawowych rzeczy, to jesteś zwykłym debilem.

> Z powyższego widzę że wiesz na czym polega faszyzm, dlaczego więc
> stosujesz wobec innych jego metody..

Przestań w kółko bredzić to samo, przecież już ci to tłumaczyłem:
zabranianie faszystom propagowania faszyzmu, to nie jest faszyzm.
Dowiedziałeś się w końcu dlaczego propagowanie faszyzmu jest zakazane?

Czyli w/g ciebie zamykanie w więzieniach bandytów i złodziei, to są
faszystowskie metody. Masz nieźle narąbane pod sufitem.

> :-DJa sympatykiem RN, chyba cię pogięło,

Przecież jej napisałeś, że im kibicujesz i oddasz na nich swój głos...

> a co oni mogliby mi zaoferować,
> że żyd będzie mi schodził z drogi i zdejmował kapelusz..

Czyli jednak wiesz co RN sobą reprezentuje? Zadziwiające...
Musisz mieć niezły burdel we łbie.

> Chodzi mi tylko
> i wyłącznie o wolność słowa, prawo do zgromadzeń i manifestacji, które
> to w tym kraju są jawnie łamane, przy twojej akceptacji i żarliwej
> aprobacie.

Dowiedziałeś się w końcu dlaczego propagowanie faszyzmu jest zakazane?

> Jak się okazuje - nie są zabronione - dzisiaj brunatne mendy

Jest zakazane. Ty po prostu nie rozumiesz pojęć, których próbujesz używać.

> kneblują RN
> bez żadnych zahamowań czy przeszkód natury prawnej.

Po to właśnie, żebyśmy nie musieli dożywać czasów, w których jakiś
człowiek MUSI zdejmować przed innym kapelusz tylko dlatego, że jest
żydem (czarnym, muzułmaninem, gejem itd. itp.).
To jest wystarczająca przeszkoda prawna. Inne, równie wystarczające
przeszkody, znajdziesz samodzielnie w podręczniku historii.

> To nic osobistego, a więc bez urazy, po prostu masz ptasi móżdżek,tak
> podatny na pranie że nie powinieneś robić mądrych min przy recytowaniu
> cudzych tez.

To nic osobistego, a więc bez urazy, po prostu jesteś debilem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

83. Data: 2018-12-17 00:43:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-16 12:28, Trybun wrote:

> [...]
> jeden z powodów protestu - a chodzi im głównie o to żeby w Francji to
> każdy Francuz decydował o sobie a nie rząd i prezydent, czyli dokładnie
> to samo co i w Polsce - wybieramy sobie tyranów którzy nami pomiatają..
> w Szwajcarii już jest znacznie lepiej pod tym względem.
>
> Potęga powiadasz? Osobiście sądzę że tylko dla jednostek o niskim
> ilorazie inteligencji. A że tacy dominują w ludzkiej populacji tak i
> taka przez nich dola że większość ludzi rodzi się i umiera nawet nie
> zdając sobie sprawy że nie było i dane zaznać wolności.

Pisząc 'słowo', pomyślałem o 'mediach'.

Ba, wiekszość ludzi nie rozumie pojecia 'wolności'?

https://www.youtube.com/watch?v=N5vTuPDaiH8&feature=
youtu.be&t=25

84. Data: 2018-12-17 09:48:29

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-16 o 13:31, Kviat pisze:

> To nic osobistego, a więc bez urazy, po prostu jesteś debilem.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Koniec "dyskusji", w której  to półgłówek próbuje rozładowywać na grupie
swoje frustracje.

85. Data: 2018-12-17 09:49:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-17 o 00:43, Ilona pisze:

> Pisząc 'słowo', pomyślałem o 'mediach'.
>
> Ba, wiekszość ludzi nie rozumie pojecia 'wolności'?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=N5vTuPDaiH8&feature=
youtu.be&t=25

Media to właśnie "słowo".

To chyba jasne dla normalnego człowieka, przecie dyktatorzy im z nieba
nie spadają a sami ich wybierają.

86. Data: 2018-12-17 10:02:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-17 o 09:48, Trybun pisze:

> Koniec "dyskusji", w której  to półgłówek próbuje rozładowywać na grupie
> swoje frustracje.

To więcej nie próbuj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

87. Data: 2018-12-17 10:26:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> :-DJa sympatykiem RN, chyba cię pogięło, a co oni mogliby mi zaoferować,
> że żyd będzie mi schodził z drogi i zdejmował kapelusz..

Ty naprawdę uważasz RN za faszystów??
Może przeczytaj jednak nasz program:
https://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/Program-
Ruchu-Narodowego.pdf

Czytałeś go w ogóle kiedykolwiek?

Oraz poczytaj, o co walczymy:
https://medianarodowe.com/winnicki-o-szerokim-fronci
e-antyunijnym-polska-ma-byc-niepodlegla/

> Jak się okazuje - nie są zabronione - dzisiaj brunatne mendy kneblują RN
> bez żadnych zahamowań czy przeszkód natury prawnej.

Usiłują. Ale nic z tego - prawda się obroni. Świat też CHCE się dowiedzieć
prawdy, o co nam chodzi - film Stefana Molyneux o tym i o NAS - premiera z
15 grudnia 2018:
https://youtu.be/V-YBpTCXTQ8
Najpierw polecam przeczytanie opisu!

Ponadto:
https://www.salon24.pl/u/czubas/822720,stefan-molyne
ux-tommy-robinson-o-polskim-nacjonalizmie-polska-nie
-jest-sama

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

88. Data: 2018-12-17 14:43:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-17 o 10:26, XL pisze:
> [...]
>
> Ponadto:
> https://www.salon24.pl/u/czubas/822720,stefan-molyne
ux-tommy-robinson-o-polskim-nacjonalizmie-polska-nie

Nie ważne za co uważam RN, powiem tylko że nie jesteście czymś z czym ja
osobiście sympatyzuję.  Głos oddaję tylko w nadziei że obalicie tą
okrągłostołową klikę. To się oczywiście może zmienić, bo gdy okaże się
że stać was na stworzenie jakiegoś uczciwego i sprawiedliwego prawa i na
dodatek będziecie przestrzegać jego reguł to macie we mnie żarliwego
sympatyka. Jednak pożyjemy zobaczymy, jak na razie macie warunkowo mój
głos.

89. Data: 2018-12-17 20:31:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
> dodatek będziecie przestrzegać jego reguł to macie we mnie żarliwego
> sympatyka. Jednak pożyjemy zobaczymy, jak na razie macie warunkowo mój

Dotrzymaj słowa. My dotrzymamy.

90. Data: 2018-12-18 02:25:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-17 09:49, Trybun wrote:

youtu.be&t=25

> Media to właśnie "słowo".
>
> To chyba jasne dla normalnego człowieka, przecie dyktatorzy im z nieba
> nie spadają a sami ich wybierają.

Wybieraja, wybierają, ale w wiekszości robia to w 'pomroczności jasnej'.
Cybernetyka społeczna, w ostatnich dekadach zrobiła naprawdę ogromne
postępy.
Czekam na dzień wyborów, w których frekwencja bedzie mniejsza niż 1%.

Czego pislamiści dotkną
Dzieci
,,Piana z mózgu".
Antychryst i paruzja
Jak kościół i pis traktuje ocenia swoich wyznawców