Baterie termostatyczne

1. Data: 2002-10-28 08:36:58

Temat: Baterie termostatyczne
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co powiecie na temat baterii termostatycznych ?
Jaka jest (dokładnie) zasada ich działania ?
Czy instalacja musi spełniać jakieś wymogi ?
Czy sprawdzają się w każdych warunkach ?

Ostatnio widziałem wannową w cenie 139.00 PLN.
Czy to dobra cena ?

Pzdr

Śmiach

1. Data: 2002-10-28 11:54:46

Temat: Re: Baterie termostatyczne
Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Gdzie widziałeś, sam bym kupił!.
Marek.

1. Data: 2002-10-28 12:12:25

Od: "Darek" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy instalacja musi spełniać jakieś wymogi ?
> Czy sprawdzają się w każdych warunkach ?
>
> Ostatnio widziałem wannową w cenie 139.00 PLN.

Ja kupiłem prysznicową "Melody" za ok. 190 zł. Sprawuje się rewelacyjnie, to
bardzo wygodna sprawa pod prysznicem.

Wymagane ciśnienie wody : conajmniej 2 bar ( co przy ogrzewaczachach
przepływowych oznacza min.18 kW)
Temp. doprowadzonej do baterii ciepłej wody musi być o conajmniej 10 st. C
wyższa niż ta ustawiona w termostacie

1. Data: 2002-10-28 12:54:56

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Gdzie widziałeś, sam bym kupił!.
> Marek.

Ostatnia oferta NOMI

1. Data: 2002-10-29 19:30:40

Od: Wojciech Ściesiński <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacja ! Używam pod prysznicem i jestem b. zadowolony.

Woda nigdy nie poleci cieplejsza niż ustawisz sobie pokrętłem, co prawda
przy obniżaniu temperatury, spadku ciśnienia w sieci przez chwilę
można dostać na plecy lub ... ;-) trochę zimnej bo wewnętrzny element
termostatyczny musi się schłodzić ale to da się przeżyć.

> Wymagane ciśnienie wody : conajmniej 2 bar ( co przy ogrzewaczachach
> przepływowych oznacza min.18 kW)
Nie wiem jak z ciśnieniem ale ja mam przepływowy Saunier Duval max 11
litrów, z modulowaną mocą palnika i działa. Podobno zależy to od
odległości od pieca i stanu instalacji tj.
ze starymi piecami/instalacjami może nie chodzić (tak bynajmniej mówili
w sklepie a nie mieli interesu by cyganić bo pieca sprzedać mi nie
chcieli - nie ich branża - co najwyżej nie kupiłbym baterii).

> Temp. doprowadzonej do baterii ciepłej wody musi być o conajmniej 10
st. C
> wyższa niż ta ustawiona w termostacie
Nie mogę znaleźć u siebie instrukcji ale to chyba nie tak do końca,
odnoszę wrażenie, że u mnie dostaję max tak ciepłą jak ustawiłem na piecu.

Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Płaszcz męski
Propozycja dla dziewczyny...