Bażanciarnia w Poznaniu.

1. Data: 2007-03-27 20:01:41

Temat: Bażanciarnia w Poznaniu.
Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem okazję próbować ich wyrobów w ostatnią sobotę. Na przystawkę
zapodałem sobie łososia wędzonego z kawiorem na blinach - palce lizać. Zupa
rakowa też dobra. Danie główne to zestaw mięs - bażant, kaczka, polędwica
wieprzowa i jagnięcina - soczyste i smaczne. Wina niestety nie mogłem -
samochód.
Właściwie tylko jedno tam odstrasza - cena...

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Człowiek ma wzrok skierowany do przodu, a nie umieszczony
po bokach jak żaba.

2. Data: 2007-03-27 20:22:27

Temat: Re: Bażanciarnia w Poznaniu.
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rakowa też dobra. Danie główne to zestaw mięs - bażant, kaczka, polędwica
> wieprzowa i jagnięcina - soczyste i smaczne. Wina niestety nie mogłem -

Miałam okazję zjeść tam zupę rakową i kaczkę - bardzo dobre i z chęcią bym
to powtórzyła a nawet wypróbowała parę innych dan, ale jak mówisz...

> Właściwie tylko jedno tam odstrasza - cena...

i to strasznie!!!

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

3. Data: 2007-04-03 08:23:04

Od: "bj" <S...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czernina i rosól z bazanta OK. Ale juz salata romantyczna to byly okrawki jakiegos
starego glaba o fakturze lopianu, z wyschnietymi
wiórami przepieczonej kaczki i kilkoma marnymi malinkami. Bardzo nierówna kuchnia; po
Gesslerach i ich cenach nalezy oczekiwac
wiekszej dbalosci o wydawane potrawy.

bj

WEDLINY...
{kuchenne} Mam problem z paragonem ze sklepu i.
Awokado
Pytanie o kiełki
[allegro] 'Esencja smaku' nowiutka okazyjnie