naczynie do zapiekanek

1. Data: 2007-03-28 08:24:02

Temat: naczynie do zapiekanek
Od: "mar.ja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbuję robić różne zapiekanki, tylko mam dylemat. Czy w piekarniku piec z
przykrywką, czy lepiej bez przykrywki?
Jakie są wasze doświadczenia?

2. Data: 2007-03-28 08:38:30

Temat: Re: naczynie do zapiekanek
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mar.ja" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Próbuję robić różne zapiekanki, tylko mam dylemat. Czy w piekarniku piec z
> przykrywką, czy lepiej bez przykrywki?
> Jakie są wasze doświadczenia?

ja najpierw piekę z przykrywką, a potem, tak na 15-20 min przed
wyciągnieciem odkrywam, aby zapiekanka dostała ładnego kolorku

3. Data: 2007-03-28 09:00:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mar.ja" <m...@o...pl> wrote in message
> Próbuję robić różne zapiekanki, tylko mam dylemat. Czy w piekarniku piec z
> przykrywką, czy lepiej bez przykrywki?
> Jakie są wasze doświadczenia?

Zależy z jaką zawartością - piekę z dolnym palnikiem, ale i załączonym
promiennikiem od góry - wtedy jest ładnie obtopiony i przyrumieniony ser na
zapiekance, jeżeli są to mięsa to i sos lekko opieczony na nich dodaje
smaku. Drób zapiekam pod promiennikiem - smarując skórkę gęstą śmietaną...

4. Data: 2007-03-28 09:03:07

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"mar.ja" wrote in message news:eud8oc$goo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Próbuję robić różne zapiekanki, tylko mam dylemat. Czy w piekarniku piec z
> przykrywką, czy lepiej bez przykrywki?
> Jakie są wasze doświadczenia?

Pytanie trochę z kategorii "lepszy samochod zielony czy czerwony?" ;)
To zależy... jak chce mieć zrumienioną, to nie przykrywam, jak nie chcę mieć
zrumienionej, to przykrywam. Zapiekanki z reguły krótko siedzą w piekarniku
(20-30 min.), więc raczej nie przykrywam. Jeśli widzę, że może wyschnąć to
przykrywam...

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

5. Data: 2007-03-31 13:22:38

Od: "mar.ja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za Wasze odpowiedzi, będę zapiekanki ćwiczyć dalej.
Powiem czemu zadałam takie pytanie.
Stare naczynie żaroodporne stłukłam, wiec kupiłam nowe
I ta pokrywka nie wzbudzała mojego zaufania.
Ale spróbowałam i nic szczególnego się nie stało.
pozdrawiam

mar.ja

6. Data: 2007-04-07 21:30:10

Od: "Antonina Geras" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Macie może jakieś wypróbowane przepisy? Najchętniej na coś
wegetariańskiego, ew. z drobiem.

Bażanciarnia w Poznaniu.
WEDLINY...
{kuchenne} Mam problem z paragonem ze sklepu i.
Awokado
Pytanie o kiełki