Będzie mobilizacja?

11. Data: 2021-11-12 10:30:50

Temat: Re: Będzie mobilizacja?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie wiem ilu was tam jest. Moje zdanie na ten temat znasz, ale nie dziwi
> mnie, że nawet w tym się pogubiłaś.

Naprowadź.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2021-11-12 10:43:09

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 10:30, XL pisze:

> Naprowadź.

Bardzo się boisz tych obwiesiów?:
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/koszmar-n
a-granicy-dzieci-zepchni-c4-99te-na-drut-kolczasty/a
r-AAQCfEn

A może cię zwyczajnie, po katolicku, brzydzą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2021-11-12 11:26:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Bardzo się boisz tych obwiesiów?:
> https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/koszmar-n
a-granicy-dzieci-zepchni-c4-99te-na-drut-kolczasty/a
r-AAQCfEn

Znane są już w historii takie chwyty. Nie dam się na nie nabrać.

> A może cię zwyczajnie, po katolicku, brzydzą?

Brzydzą mnie tylko ci, którzy ich UŻYWAJĄ. Natomiast ciebie to zwyczajnie,
po lewacku, nie brzydzi.
Ty to nawet popierasz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2021-11-12 11:49:57

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 11:26, XL pisze:

a-granicy-dzieci-zepchni-c4-99te-na-drut-kolczasty/a
r-AAQCfEn

> Znane są już w historii takie chwyty. Nie dam się na nie nabrać.

Ale to ty ich nazywasz obwiesiami.
I ich się boisz.

> Brzydzą mnie tylko ci, którzy ich UŻYWAJĄ.

To dlaczego nazywasz ich obwiesiami, a nie tych, którzy ich "używają"?

> Natomiast ciebie to zwyczajnie,
> po lewacku, nie brzydzi.
> Ty to nawet popierasz.

Brzydzi mnie to co wypisujesz.
I tego nie popieram.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2021-11-12 12:49:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> Ale to ty ich nazywasz obwiesiami.
> I ich się boisz.

> To dlaczego nazywasz ich obwiesiami, a nie tych, którzy ich "używają"?

https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Polska/Kryzys-na-g
ranicy.-Imigranci-przeszli-szkolenie-terrorystyczne-
10-11-2021

Idź, pomagaj. Ty się nie boisz, ani nie brzydzisz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2021-11-12 13:06:15

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 12:49, XL pisze:

> https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Polska/Kryzys-na-g
ranicy.-Imigranci-przeszli-szkolenie-terrorystyczne-
10-11-2021

> Idź, pomagaj. Ty się nie boisz, ani nie brzydzisz.

Ci przeszli?
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/koszmar-n
a-granicy-dzieci-zepchni-c4-99te-na-drut-kolczasty/a
r-AAQCfEn

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Boże, coś Polskę...
Wyszczepieni ?
gdy krytyczny umysł staje się przestępcą
Oliwa na wierzch wypływa.
Nasza Basia kochana ?