BergHOFF - kto ma i gotuje - szukam osób w celu wymiany doświadczeń kuchennych.

1. Data: 2008-10-11 14:43:14

Temat: BergHOFF - kto ma i gotuje - szukam osób w celu wymiany doświadczeń kuchennych.
Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Może ktoś ma ciekawe doświadczenia z kuchennego placu boju?

2. Data: 2008-10-14 07:25:11

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś ma ciekawe doświadczenia z kuchennego placu boju?
Garnki jak to garnki. Nie stosuję jakichś specjalnych technik gotowania.
Używane tak samo jak Zeptery i podobnie sie spisują. Wygodniejsze od Zeptera
bo lżejsze.

Pzdr.
Adam

3. Data: 2008-10-14 11:30:08

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
> Cześć.
> Może ktoś ma ciekawe doświadczenia z kuchennego placu boju?
Dostałam berghoffy od przyszłej tesciowej bo jejlezały w kącie i sie kurzyły
bo cieżkie i nie używała a 'tesciowa' przyzywczajona do garnków sprzed 20
lat.
trafiły mi sie takie z termometrem. Póki co wszystko działa ale w 2
intensywnie uzywanych pokrywkach 'trzymaki' troche juz sie chybocą tak jakby
od wysokich temperatur jakis klej czy co to tam jest troche stracił swoich
właściwości.
Poza tym jestem zadowolona.
Pozdr, M.

Filtry do wody i wkład zmiekczający