Biedoń w Słupsku

411. Data: 2014-12-19 19:53:05

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:11x29iq8nc7aj$.1cn3q1roudih2$.dlg@40tude.net...

> NAPRAWDĘ musisz o to pytać? Nie wiesz?
Trochę niezręcznie mi pisać- w pierwszym odruchu zareagowałem podobnie.
Jednak przyjrzałem się temu dokładniej. Zrobiłem to, bo uznałem takie
zachowanie za coś wyjątkowego w ogóle- na psp w szczególności. Sytuacja IMO
wyglądała tak: kilka osób obrzuca mnie błotem, oburza się "święcie"- zagląda
grupowicz, który do tej pory nie brał udziału w dyskusji. Co było do tej
pory? Ano- bez wyjątku raczej- poczytał taki (taka) po łebkach, i przyłączał
się do sekujących mnie- dowalając mi jakimś polit- gramotnym wyrażeniem.
Zupełnie_inaczej_zachowała_się_Fra. Zapewne też poczytała po łebkach- a
następnie zapytała osobę, która naprawdę coś na ten temat może powiedzieć:
mnie. Naprawdę super- i bardzo asertywnie.

Czytałem niedawno o badaniach, jakie przeprowadzono wśród osób prowadzących
dyskusję. Gdy ktoś się przyłącza- w przytłaczającej większości zabiera głos
zgodnie ze swoimi sympatiami/ antypatiami. Rozsądne włączenie się do
dyskusji jest czymś absolutnie wyjątkowym

--

Chiron

412. Data: 2014-12-19 20:08:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 19:53, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> większości zabiera głos zgodnie ze swoimi sympatiami/ antypatiami.
> Rozsądne włączenie się do dyskusji jest czymś absolutnie wyjątkowym

A czy były może prowadzone badania, że np. Ghost zadał te same pytania?

wieszczQ

413. Data: 2014-12-19 20:32:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Dec 2014 15:32:16 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> nabijały się z inwalidy. To skutek takich właśnie- politgramotnych,
> idiotycznych a wręcz także nieludzkich działań różnego rodzaju pajaców-
> socjalistów. I znów polityka:-)

> Znaczy się: uważasz, że wojna nie naprostuje tej degrengolady?

> Ludzie- w swej masie- postępują tak, jak im powie pani w ulubionej TV.

> Daleki jestem od wmawiania Ci czegokolwiek. W żadnym razie nie uważam Cię za
> psychopatkę. Napisałem, co uważam. Trudny do przetłumaczenia zwrot- ale
> Węgrzy mówią: "nie przymierzaj cudzej koszuli". Czyli- skoro to nie o Tobie-

100/100

414. Data: 2014-12-19 20:44:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2014-12-19 19:53, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A czy były może prowadzone badania, że np. Ghost zadał te same pytania?
>
> wieszczQ

Jak do tej pory- prowokował 99% chamskich napaści na mnie. Chyba nie jest
tajemnicą, że nie czytam (nawet nie widzę) jego postów?

--

Chiron

415. Data: 2014-12-19 21:03:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 20:44, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Jak do tej pory- prowokował 99% chamskich napaści na mnie. Chyba nie
> jest tajemnicą, że nie czytam (nawet nie widzę) jego postów?

Wiesz... niewielu już zostało tu chamów, pouciekali. Miałam w archiwach
grzebać?

416. Data: 2014-12-19 21:07:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-12-19 20:44, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Wiesz... niewielu już zostało tu chamów, pouciekali. Miałam w archiwach
> grzebać?

Ano- Qra jesteś, tako i wybaczam Ci to grzebanie

--

Chiron

417. Data: 2014-12-19 21:12:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Dec 2014 20:44:04 +0100, Chiron napisał(a):

> Jak do tej pory- prowokował 99% chamskich napaści na mnie. Chyba nie jest
> tajemnicą, że nie czytam (nawet nie widzę) jego postów?

A ja tam widzę, a co. Ale nie czytam.

418. Data: 2014-12-19 21:14:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Dec 2014 21:07:13 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Ano- Qra jesteś, tako i wybaczam Ci to grzebanie

Archiwa Qrka ma swoje, to grzebania jakby co mniej 333333-]

419. Data: 2014-12-19 21:17:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 21:14, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Archiwa Qrka ma swoje, to grzebania jakby co mniej 333333-]

IPN czasem pisze podanie, by zaczerpnąć.

420. Data: 2015-01-16 20:20:16

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2014 22:27:33 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

..

> To kwestia- szczerości chyba. Sprawia wrażenie prawdziwego. Jako takie-
> apeluje do naszych serc. Jednak bombardowanie zdjęciami mężczyzny na wózku
> mówiącego, że chce tylko pracy od pełnosprawnego- jest...niesmaczne.

A tutaj to nie wiem, o czym piszesz. Coś pewnie przeoczyłam.
Musiałabym znać szczegóły, by móc się ustosunkować.

> [...]
> później. Matka brała zasiłek, a po jej śmierci jego opiekunowie dostawali na
> niego niezły zasiłek. Ponieważ był czarny i niewidomy- dostawał niezłą kasę.
> W kościele, do którego czasem zaglądał- okazało się, że ma zdolności
> muzyczne- bez nut zagrał na organach. I teraz- czy uważasz, że jego geniusz
> by się rozwinął? Czy wielbił by jego muzykę cały świat? A moze bardziej
> prawdopodobne- że skończył by dorabiając sobie do zasiłku socjalnego grą w
> kościele na mszy- i poza wąskim gronem kumpli nikt by o nim nie usłyszał? Co
> (i dlaczego) obstawiasz? A może inny rozwój wypadków?

Nie jestem Duchem Świętym, ale uważam, że tak. Jego geniusz by się
rozwinął. I usłyszałby o nim cały świat. Ponieważ tak miało być :)
Po to IMO m.in. przyszedł na świat - by pokazać ludziom nieskończone piękno
muzyki, by móc dzielić się z innymi tą częścią siebie, obdarzoną tak
wielkim talentem.
IMO Ray bez muzyki nie mógłby żyć. "Umierałby" psychicznie. Dlatego też
myślę, że jego umiłowanie muzyki, talent i 'przeznaczenie' prowadziłyby go
po drogach, na których mógłby się dalej rozwijać i realizować. Czasami
wystarczy jedna osoba, która gdzieś nas usłyszy/zobaczy/przeczyta i
dostrzeże w nas wyjątkowowść czy np. tę iskrę geniuszu, której już nie
pozostawi, a pociągnie ku gwiazdom. Tak więc, gdyby nawet, jak napisałeś,
dorabiał sobie do zasiłku grą w kościele, którego wierni zaliczaliby się w
większości do osób starszych i niedosłyszących [to już moja wyobraźnia :)],
to moim zdaniem tak czy siak, pewnego słoneczngo dnia ktoś przyjezdny
"przypadkowo" [nie wierzę w przypadki :)] zawitałby na mszy i posłyszawszy
Raya już by go nie zostawił... :)

M.

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia