Bieganie, ból w kolanach

1. Data: 2006-08-14 20:43:45

Temat: Bieganie, ból w kolanach
Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad miesiąca bbiegam i za każdym razem czuje ból w kolanie bądź obydwu
kolanach, czy to moga bys stawy kolanowe, jesli tak to co robic żeby nie
bolało, jakieś witaminy, pierwiastki?moze opaski uciskowe?

2. Data: 2006-08-15 11:03:22

Temat: Re: Bieganie, ból w kolanach
Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ebqnas$78o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Od ponad miesiąca bbiegam i za każdym razem czuje ból w kolanie bądź
> obydwu kolanach, czy to moga bys stawy kolanowe,

a skąd, to pewnie grzybica

>jesli tak to co robic żeby nie bolało,

nie biegać ?

>jakieś witaminy, pierwiastki?moze opaski uciskowe?

opaska uciskowa na głowę, może pobudzi do myślenia i wtedy pójdziesz do
lekarza zanim narobisz sobie kłopotów

3. Data: 2006-08-15 12:08:25

Od: s...@o...pl (Slawek) szukaj wiadomości tego autora

Moze poprostu dawno nie biegales tak jak ja :)

Ale jak pogiegne dluzej to wszystko juz ok.

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

4. Data: 2006-08-15 13:09:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> wrote in message
> Od ponad miesiąca bbiegam i za każdym razem czuje ból w kolanie bądź
> obydwu kolanach, czy to moga bys stawy kolanowe, jesli tak to co robic
> żeby nie bolało, jakieś witaminy, pierwiastki?moze opaski uciskowe?

biegaj mniej, albo wybierz inna forme sportu (plywanie)
wbrew pozorom jogging moze uszkadzac stawy.

iwon(k)a

5. Data: 2006-08-15 13:55:08

Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
> biegaj mniej, albo wybierz inna forme sportu (plywanie)
> wbrew pozorom jogging moze uszkadzac stawy.

nie mam czasu jezdzic na basen, biegac moge wzedzie, kolo domu a pływać? co
najwyżej w malej płytkiej rzece, w której bym chyba ocierał ch... o dno

6. Data: 2006-08-15 15:38:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mam czasu jezdzic na basen, biegac moge wzedzie, kolo domu a pływać?
> co najwyżej w malej płytkiej rzece, w której bym chyba ocierał ch... o dno

to wymysl cos inngo niz bieganie. moze szybki chod?

iwon(k)a

7. Data: 2006-08-15 16:10:53

Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
> to wymysl cos inngo niz bieganie. moze szybki chod?

a może jakies maści, nie jest to jakiś straszny ból, czasem w prawym kolanie
troche czuje, czy może to być przyczyna tego że biegam wieczorem 4 km ,
odpoczynek i spowrotem 4, kolano rozgrzane, a biegam w spodenkach a ostatnio
wieczorami chłodno, może nie powinienem sie zatrzymywac i pozwolic do
schłodzenia kolana?? albo biegac w spodnich długich??

8. Data: 2006-08-15 19:15:53

Od: "Marvin" <m...@z...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obydwu kolanach, czy to moga bys stawy kolanowe, jesli tak to co robic
> żeby nie bolało, jakieś witaminy, pierwiastki?moze opaski uciskowe?

Na poczatku to normalne!
Biegaj co drugi dzień, kup sobie buty do biegania z amortyzatorem pod piętą
(zobacz np. buty firmy Mizuno na Allegro) i zajrzyj na www.bieganie.pl lub
kup sobie książkę-poradnik, np. po to abyś nie popełniał błędów.
Marvin

9. Data: 2006-08-15 19:17:49

Od: "Marvin" <m...@z...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnio wieczorami chłodno, może nie powinienem sie zatrzymywac i
> pozwolic do schłodzenia kolana?? albo biegac w spodnich długich??

Przede wszystkim kup buty do biegania. Specjalne. Zobacz aukcję uzytkownika
"sportowy" na Allegro, on się specjalizuje w takich produktach.
M.

10. Data: 2006-08-15 19:43:20

Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marvin" <m...@z...co.pl> napisał
> Na poczatku to normalne!
> Biegaj co drugi dzień, kup sobie buty do biegania z amortyzatorem pod
> piętą (zobacz np. buty firmy Mizuno na Allegro)

no biegam juz miesiąc ale faktycznie, może złe buty, bo biegam w butach
adidas goodyear, a te buty o których piszesz sprawdziłes na sobie??Warto
wydac te 200 zł??

Boląca skóra po raz kolejny...
cieplo
leczenie zaburzeń osobowości