Boląca skóra po raz kolejny...

1. Data: 2006-08-14 19:54:55

Temat: Boląca skóra po raz kolejny...
Od: "ania" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku miesięcy (3 może 4) boli mnie skóra z lewej strony poniżej żeber. Nie
ma żadnej wysypki, ani zaczerwienienia na skórze. Skóra boli przy najbardziej
przy dotyku, ale nie tylko. Ostatnio bolała mnie trochę mniej, ale od
tygodnia ból się znowu nasilił. Lekarz oczywiście nic nie stwierdził, bo na
skórze nic nie widać. Co to może być? Czy powinnam iść z tym do lekarza, a
jeśli tak to do jakiego? Do dermatologa, jeśli nic nie widać na skórze?

2. Data: 2006-08-14 20:44:42

Temat: Re: Boląca skóra po raz kolejny...
Od: "Ewelina_P" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skórze nic nie widać. Co to może być?

Może poprostu skóra w tym miejcu potrzebuje więcej nawilżenia, jest
wysuszona??
Możesz spróbować zastosować krem Clobaza do skóry wrażliwej,ok.11zł

Ewelina

3. Data: 2006-12-15 15:33:13

Od: z...@w...pl (arek) szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam podobny problem tez nie wiem czemu mnie boli skóra w okolicy żeber
przy nawet lekkim musnieciu koszulki która mam na sobie zaraz czuje taki
boł jakby skóra była popażona, na skórze nie ma zadnych sladów, nie jest
ani wysuszona ani zaczerwieniona trwa to juz 5 dni. co to może być?

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

4. Data: 2006-12-15 17:47:19

Od: "k" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@w...pl (arek) napisał(a):

> [...]
> boł jakby skóra była popażona, na skórze nie ma zadnych sladów, nie jest
> ani wysuszona ani zaczerwieniona trwa to juz 5 dni. co to może być?

ja tez to mam!tylko ze sporadycznie...a bol jest dziwny..mozna go porownac
do poparzenia
wlasnie czy ktos ma pomysl co to moze byc?
nie mam suchej skory rowniez
i dlaczego wlasnie pod zebrami?!
nigdy sie nad tym niezastanawialam powazniej bo rzadko mi sie to zdarza
myslalam ze moze jakis niewidoczne otarcie czy cos ale skoro juz 3 osoby
maja to samo to juz dziwne

cieplo
leczenie zaburzeń osobowości
kryształy kwasu moczowego-mam się bać?