Biopur - ktory?

1. Data: 2003-08-04 14:04:18

Temat: Biopur - ktory?
Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam dzis w sephorze zeby kupic ten genialny "biopur" biothermu. i co? w
jednej byl w wersji z aplikatorkiem z gabeczka, a w drugiej z dozownikiem...
ten z gabeczka kosztowal 115 zl a z dozownikiem 85... (moze sa takie same
tylko placi sie za gabeczkowy aplikator...) ktory wy uzywacie? moze wiecie
czym one sie rozna?
wyszlam zamotana i nieszczesliwa, ze nic sobie nie kupilam.

magda

1. Data: 2003-08-04 14:12:17

Temat: Re: Biopur - ktory?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aeris wrote:
> [...]
> czym one sie rozna?
> wyszlam zamotana i nieszczesliwa, ze nic sobie nie kupilam.

A obslugi nie bylo, zeby spytac?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-04 14:19:31

Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

heh byla... myslalam ze panie w sephorze wiedza cos wiecej... jedna mi
powiedziala, ze ona sie nie zna(!!!...!!!) (ta w sephorze z gabeczka) a
druga ze to nie mozliwe, ze w innej sephorze jest biopur z gabeczka, bo
sephora jeszcze ich nie sprowadzila.

no i co ja mam zrobic z taka obsluga...

dlatego pytam tu, bo niedawno byla o tym mowa. dziewczyny uzywaja, powiedza
ktory :))))

magda

1. Data: 2003-08-04 14:21:41

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aeris wrote:
> [...]
>
> no i co ja mam zrobic z taka obsluga...
>
> dlatego pytam tu, bo niedawno byla o tym mowa. dziewczyny uzywaja, powiedza

Dziewczyny uzywaja z gabeczka :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-04 14:24:04

Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny uzywaja z gabeczka :-)

dziekuje bardzo :)

a ktos uzywal ten bez gabeczki?

1. Data: 2003-08-04 16:32:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-04 16:04:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Aeris* skreślił te oto słowa:

> [...]
> czym one sie rozna?
> wyszlam zamotana i nieszczesliwa, ze nic sobie nie kupilam.

Uzywam ten z gąbeczką, i kupowalam w Poznaniu jeszcze jeden dla kogos, i
placilam 85 zł, a nie 115.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102