Blender - okreslone zadania ma wykonywac - co kupic?

1. Data: 2008-05-11 16:58:38

Temat: Blender - okreslone zadania ma wykonywac - co kupic?
Od: Solos <U...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przymierzam sie do kupna blendera. Zadania jakie musze moc nim wykonac
to: przyrzadzenie mlecznego koktajlu z truskawek (najprostsze),
pociachanie ziemniakow na placki ziemniaczane, przyrzadzanie koktajli
owocowych z lodem (miksowanie owocow z jednoczesnym kruszeniem lodu na
malutkie kawaleczki - takie zeby mozna bylo taki koktajl pic i zeby lod
nie zgrzytal miedzy zebami) :)

Przyznam, ze bardziej mi sie podoba mysl przyrzadzania wyzej
wymienionych przysmakow w urzadzeniu w formie takiego zamykanego
pojemnika z nozem w srodku (np. http://www.ceneo.pl/353229) niz takiego
"badyla" miksujacego (np. http://www.ceneo.pl/530450). Kompletnie sie
jednak na tym nie znam. Co polecacie do robienia takich rzeczy?
Przedzial cenowy - powiedzmy 200-250zl.

Pozdrawiam,
Michał Raczko

2. Data: 2008-05-11 20:22:37

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Solos" napisał:
> [...]
> "badyla" miksujacego (np. http://www.ceneo.pl/530450). Kompletnie sie
> jednak na tym nie znam. Co polecacie do robienia takich rzeczy?

Jak naszła mnie ochota na kupno blendera to ostatecznie wybrałem model Braun
MX 2050. Cenowo ujdzie, szkany dzbanek, dobre wykonanie, łatwe rozbieranie
do mycia, można myć w zmywarce. Do koktajli wszelkiego typu idealny, zup,
dobrze radzi sobie z lodem.
Na placki ziemniaczane to bym się raczej nie nastawiał, bo taki mocarz to on
znowu nie jest i kruszy lód ale wątpię czy ziemniakowi da radę. Już lepiej
maszynka do mięsa Zelmer z przystawką do szatkowania i tam jest tarka na
placki ziemniaczane.

Ale jest ponoć blender co da radę wszystkiemu: http://tiny.pl/nprz :)

P.

3. Data: 2008-05-11 21:33:20

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:

> Na placki ziemniaczane to bym sie raczej nie nastawia?, bo taki mocarz to on
> znowu nie jest i kruszy lód ale w?tpie czy ziemniakowi da rade. Ju? lepiej
> maszynka do miesa Zelmer z przystawk? do szatkowania i tam jest tarka na
> placki ziemniaczane.

ale ziemniaki chyba latwiej przemielic niz lod
ja do plackow ziemniaczanych uzywam takiej przystawki z nozykiem , ktore
to sie zaklada na mixer (braun multimix 350W, cos takiego na czym mixer
stoi http://www.pickeringappliance.com/images/m880.jpg ) i bangla

ale lodu to bym sie bal kruszyc tym

4. Data: 2008-05-12 06:42:09

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" napisał:

> [...]
> ja do plackow ziemniaczanych uzywam takiej przystawki z nozykiem , ktore
> to sie zaklada na mixer (braun multimix 350W, cos takiego na czym mixer

Lód jestkruchy i nie ma z nim wiekszego problemu. Swoją drogą taki BlendTec
na filmiku krążek hokejowy potrafi zmielić ale pwenkie on ma ze 2kW i
sprzęgło z metalu ;)

P.

5. Data: 2008-05-12 07:43:17

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:
> U?ytkownik "doslaw" napisa?:

> Lód jestkruchy i nie ma z nim wiekszego problemu. Swoj? drog? taki BlendTec
> na filmiku kr??ek hokejowy potrafi zmieliae ale pwenkie on ma ze 2kW i
> sprzeg?o z metalu ;)

kruchy..kruchy... ale bardziej twardy
trudniej go rozkruszyc niz zmielic ziemniaka
pamietam, ze kiedys jak szukalem blendera, to mowili, ze do kruszenia
lodu jest potrzebny o znacznej mocy
tak wlasnie 1,5 - 2 kW

Jaki bezpiecznik
[spam] Bateria umywalkowa Deante Bratek satyna
Radiobudzik z projektorem i 2 alarmami - czy ktoś ma?
Jaka kosiarka elektryczna?
Petro się zintensyfikował