Blizny pooperacyjne

1. Data: 2002-06-27 08:36:01

Temat: Blizny pooperacyjne
Od: "Gargantua" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co i kiedy stosowac, by wygladzic blizny?
Slyszalam, ze dobry jest cepan, czy moze cos jeszcze?
I kiedy stosowac? W szpitalu inni chorzy (zapomnilam spytac lekarza - moj
blad), mowili mi ze po 4 tyg, jak wszystko juz sie wygoi. Milely 2 tygodnie
i juz wszystko jest naprawde ladnie zrosniete. Czy mozna juz?

Dziekuje za wszelka pomoc

Ania

2. Data: 2002-06-27 15:02:28

Temat: Re: Blizny pooperacyjne
Od: AWoj <a...@o...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gargantua wrote:
> [...]
> blad), mowili mi ze po 4 tyg, jak wszystko juz sie wygoi. Milely 2 tygodnie
> i juz wszystko jest naprawde ladnie zrosniete. Czy mozna juz?

Lepiej nie za wcześnie, bo Cepan podobno dziła rozluźniająco na szwy.
Nam lekarz nie zalecał tak szybko. Lepiej poczekać...
Pozdrawiam
Agnieszka

Blizny pooperacyjne
co boli?
Skóra z chodzaca z głowy- co może być przyczyna
nietypowe pytanie
obrzek sutka