koncentracja-egzamin?!

1. Data: 2002-06-27 10:41:49

Temat: koncentracja-egzamin?!
Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
W pon. o 9 godzinie mam egzamin, na ktorym waznym elementem jest
koncentracja. Jesli bede potrafila sie dobrze na teksie skoncentrowac,
zrozumiem go dobrze i ladnie zdam egzamin:) Chcialam spytac czy do pon.
zazywajac cos, robiac jakies cwiczenia, jedzac cos, (sama nie wiem jakie
moga byc jeszcze sposoby?!), moge wplynac na zwiekszenie sie koncentracji,
albo moze przed egzaminem nalezy zarzyc jakis srodek uspokajajacy- bo ja sie
zwykle bardzo denerwuje- co w penwym stopniu rowniez dekoncentruje?!!
Dzieki za sugestie:)
Acha, czy kawa- jako pobudzacz moze byc pomocna?
SkorpioGirl

2. Data: 2002-06-27 15:03:33

Temat: Re: koncentracja-egzamin?!
Od: AWoj <a...@o...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

SkorpioGirl wrote:
> [...]
> Dzieki za sugestie:)
> Acha, czy kawa- jako pobudzacz moze byc pomocna?

Moja kuzynka zażywa Plusz Activ, właśnie na lepszą koncentrację....
Nie wiem czy pomaga.
Podzrawiam
Agnieszka

3. Data: 2002-06-27 15:14:13

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posłuchaj Mozarta. Poważnie.

4. Data: 2002-06-27 17:50:56

Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

Plusssz active juz stoi na biurku, Mozart tez zalatwiony:) W domu w tej
chwilii mialam tylko Chopina;)
Czekam nadal na inne sugestie:)))))
Dzieki i pozdrawiam SkorpioGirl

5. Data: 2002-06-27 19:00:46

Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> napisał w wiadomości
> Plusssz active juz stoi na biurku, Mozart tez zalatwiony:) W domu w tej
> chwilii mialam tylko Chopina;)
> Czekam nadal na inne sugestie:)))))

W niedziele sie juz nie ucz. Jesli miewasz przed takimi rzeczami klopoty ze
snem, to nie przymuszaj sie zeby zbyt szybko zasnac. Lepiej obejrz sobie
wieczorem jakis film (np.Lowca jeleni) i poloz sie dopiero wtedy jak juz
naprawde bedzie Ci sie chcialo spac. I nie martw sie za bardzo. :)

6. Data: 2002-06-28 10:39:54

Od: morelka <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jun 2002 12:41:49 +0200, "SkorpioGirl"
<s...@n...no-spam> wrote:

> [...]
>zwykle bardzo denerwuje- co w penwym stopniu rowniez dekoncentruje?!!

kawy nie pij, jesli potrzebujesz pobudzacza to pluss i zielona herbata
na koncentracje pomaga lecytyna E w tablekach - bez recepty w
aptekach, opakowanie ok 6 zl, starcza na ok tydzien
jesli chodzi o jedzenie to orzechy i tuz przed egzaminem proponuje
czekolade, w trakcie pomaga guma do zucia bo zwieksza koncentracje
nie bierz zadnych srodkow uspokajajacych, wypropowalam ziolowe i
bardziej sie po nich denerwowalam niz bez
przed egzaminem usiadz spokojnie, zamknij oczy, oddychaj i mysl same
dobre rzeczy o sobie, ze jestes inteligentna i poradzisz sobie, ze nic
sie nie stanie jak nie zdasz, i ze sa rzeczy wazniejsze w zyciu jak
milosc, przyjazn, zdrowie i ze nie warto sie denerwowac...
wiem ze brzmi banalnie ale mi pomaga, a jestem nerwusem i kazdy
egzamin to dla mnie przezycie
i nie zapomnij o sniadaniu!
morelka

Blizny pooperacyjne
Blizny pooperacyjne
co boli?
Skóra z chodzaca z głowy- co może być przyczyna
nietypowe pytanie