Blog o dietach i odchudzaniu

1. Data: 2014-11-20 12:29:37

Temat: Blog o dietach i odchudzaniu
Od: "Pat" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Setki artykułów na temat skutecznego odchudzania i skutecznych, oraz
zdrowych diet:

http://dieta-na-odchudzanie.blogspot.com/

2. Data: 2014-11-20 21:30:02

Temat: Re: Blog o dietach i odchudzaniu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Nov 2014 12:29:37 +0100, Pat napisał(a):

> Setki artykułów na temat skutecznego odchudzania i skutecznych, oraz
> zdrowych diet:
>
> http://dieta-na-odchudzanie.blogspot.com/

Jedyna skuteczna dieta to dieta NŻT.

3. Data: 2014-11-21 11:29:55

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-20 o 21:30, XL pisze:

> Jedyna skuteczna dieta to dieta NŻT.

I to jest najlepsza odpowiedź dla różnych hochsztaplerów żerujących na
ludzkiej niewiedzy. :-)

4. Data: 2014-11-21 23:15:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2014 11:29:55 +0100, Trybun napisał(a):

> I to jest najlepsza odpowiedź dla różnych hochsztaplerów żerujących na
> ludzkiej niewiedzy. :-)

Bo jeść powinno się wszystko, bo wszystko jest potrzebne. Chudnięcie to
jedynie sprawa ilości.

5. Data: 2014-11-22 23:56:39

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pat" <x...@x...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Setki artyku?ów na temat skutecznego odchudzania i skutecznych, oraz
> zdrowych diet:
>
> ciach
Pierwsza pozycja w menu - tabletki odchudzajace. Krótko mówiac, spierdalaj z
tym spamem gosciu....

6. Data: 2014-11-23 00:14:27

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-21 23:15, XL pisze:

> Bo jeść powinno się wszystko, bo wszystko jest potrzebne. Chudnięcie to
> jedynie sprawa ilości.

ta i picia herbatki

7. Data: 2014-11-24 10:54:18

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-21 o 23:15, XL pisze:

> Bo jeść powinno się wszystko, bo wszystko jest potrzebne. Chudnięcie to
> jedynie sprawa ilości.

Jasne że wszystko, jednak dyskusyjne nadal jest spożywanie artykułów
nienaturalnych, albo chociaż tylko skażonych czymś nienaturalnym.

8. Data: 2014-11-24 11:05:44

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Jasne że wszystko, jednak dyskusyjne nadal jest spożywanie artykułów
> nienaturalnych, albo chociaż tylko skażonych czymś nienaturalnym.

co to znaczy nienaturalnym?
Czy człowiek jest nienaturalny?
czy w takim razie to co stworzył jest nienaturalne?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

9. Data: 2014-11-24 17:45:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Nov 2014 10:54:18 +0100, Trybun napisał(a):

> Jasne że wszystko, jednak dyskusyjne nadal jest spożywanie artykułów
> nienaturalnych, albo chociaż tylko skażonych czymś nienaturalnym.

A co dziś jest naturalne...

10. Data: 2014-11-25 12:56:40

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-24 o 17:45, XL pisze:

> A co dziś jest naturalne...

Przy odrobinie szczęścia i samozaparcia można tego uniknąć. Są przecież
tzw sklepy z zdrową żywnością, a posiadacze działek mogą sobie uprawiać
zdrowe warzywa i owoce, także i drobne zwierzęta.

Pomysły na wołowinę
Got SHIT.... Belfort Instruments DigiWx AWOS SHIT from BASTARD Mark W. Decker?
Kuchniologia szczęścia :-)
Patelnie (trochę spamująco)
Meliskę sobie...