Bluźnierca !

41. Data: 2011-01-16 20:54:46

Temat: Re: Bluznierca !
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-16 21:10, Vilar pisze:

> Ja poczekam....

Na koniec? :O

> To na razie :-)))))

Cya :)

--
Pozdrawiam - Aicha

42. Data: 2011-01-16 20:57:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-16 13:53, Ghost pisze:

> Glob, Globem, ale tego goscia pamietam z filozofii, obawiam sie, ze
> koniec psp jest bliski.

Nie przesadzaj, to nie pierwszy raz.

--
Pozdrawiam - Aicha

43. Data: 2011-01-16 20:58:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 21:47, glob <s...@g...com> wrote:
> Re: Bluznierca !
> Wiadomość:

Tw�j

> Ikselka zabaczyła to samo co ja ...dziwne co? Mnie jego posty nie
> przeszkadzają, bo rzeczywiście są ułomne, ale nie ma w nich
> nienawiści, a ty zrobiłaś porównanie z którego wyciąga się wnioski, że
> tylko twój snobistyczny bezsens i tobie podobnych powinien mieć tu
> miejsce.

Cos Ci powiem.
Byl czas, ze cenilam Cie bardzo i szanowalam
Twoje pomysly na zycie, jako autonomiczne
i niezwykle.
Okazales sie jednak zapatrzonym w siebie snobem.
Z przerosnietym do maximum, ego.

Tak, Ty.

I nie licytujmy sie wiecej, bo szkoda mi czasu
na rozmowy z kims, kto wyzej wlasnej dupy
nie podskoczy.
Bo jest ograniczony WLASNYM SNOBIZMEM.

Jude bardzo lubie, a w swojej wypowiedzi
przyczepilam sie do Redarta.
A TY naprawde masz klopoty z czytaniem
ZE ZROZUMIENIEM.

44. Data: 2011-01-16 21:16:07

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> [...]
> nie podskoczy.
> Bo jest ograniczony WLASNYM SNOBIZMEM.
>
> Jude bardzo lubie, a w swojej wypowiedzi

No proszę jeszcze na dodatek bezczelna łże w żywe oczy.
Redart sfrustrował się widząc nowe bezsenowne trochę wątki, a twoje
porównanie stawiało mnie w świetle, że nie tylko juda zaśmieca tą
grupę. J to ty, która jesteś niezbyt udana intelektualnie, poczułaś
się najważniesza w ocenie , to z ciebie wyszło. ...Lustereczko
powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy na świecie...Tak narcyzie
lustereczko pokazało coś co tobie się się spodobało, czyli mnie.

45. Data: 2011-01-16 21:21:40

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 22:16, glob <s...@g...com> wrote:

> [...]
> się najważniesza w ocenie , to z ciebie wyszło.  ...Lustereczko
> powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy na świecie...

Jak to kto?... TY :)*

46. Data: 2011-01-16 21:56:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Bo jest ograniczony WLASNYM SNOBIZMEM.

Raczej niska samoocena.

47. Data: 2011-01-16 21:58:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Nie przesadzaj, to nie pierwszy raz.

Mam wrazenie, ze filozofii juz nie ma - ale moze masz racje i za slabe
filtry mam.

48. Data: 2011-01-16 22:03:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-`@'-" <g...@j...pl> napisał w wiadomości
> -`@'-
>
> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> :o/
> Kurcze, ale to jest energetyczne...
> Poważnie...

> Jak to ?
> To jeszcze z kimś się spotykasz ? :o/
> :o)
> Nie no, ja też...
> I w ogóle jakoś tu fajnie się zrobiło...
> Tak tylko wpadłem na chwilkę, ale widzę,
> [...]
właśnie :)

kiwiko

49. Data: 2011-01-16 22:07:35

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Mam wrazenie, ze filozofii juz nie ma - ale moze masz racje i za slabe
> filtry mam.
nie ma Edwarda

kiwiko

50. Data: 2011-01-16 22:10:22

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost napisał(a):
> U�ytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
.googlegroups.com...

> Raczej niska samoocena.

Dlatego plonkujesz ludzi którzy mają coś senownego do powiedzenia.

POLITYKA...
Działalność WOŚP i Caritas - sprawozdanie finansowe/raport.
dymisja Klicha
Kochajmy głupotę
Re: Jahve przeciwko Wielkiej Bogini