Błyskawiczna pyszność na śniadanko.

21. Data: 2012-11-04 23:37:38

Temat: Re: Błyskawiczna pyszność na śniadanko.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Nov 2012 15:16:53 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> kuchenka mikrofalowa to nie jest dobra rzecz. znalazlem taki opis:
>
> Sercem mikrofali jest tzw . magnetron wytwarzający prąd zmienny. Wysoka
częstotliwość zmian biegunów w polu energomagnetycznym zmusza cząsteczki zawarte w
pożywieniu - szczególnie dipole wody, ale również aminokwasy, lipidy i białko - do
ciągłej zmiany położenia do kierunku pola. To znaczy oscylują tam i z powrotem do 2,5
miliarda razy na sekundę i wywołuje ciepło tarcia. I dlatego powstały wątpliwości,
czy w tym cyklu nie zmieniają się pod ich wpływem niekorzystne struktury komórkowe
pożywienia.
> Prof. dr B.H.Blanc z Uniwersytetu Biochemii w Lozannie i drH.U. Hartel stwierdzili
po badaniach ze posiłki przygotowywane w mikrofalach są szkodliwe, dla zdrowia
wywołują m.in. zmiany we krwi, powodują wzrost poziomu cholesterolu, spadek poziomu
kwasu foliowego należących do grupy wit.B. Ponadto niemiecki Instytut do spraw
Promieniowania Federalnego Urzędu Zdrowia (BGA) na podstawie analizy 16 opracowań
orzekł że promieniowanie wywołuje m. in:
> - Zaburzenia procesów enzymatycznych
> - Zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy i nadnerczy oraz zaburzenia pracy hormonów
> - Zmiany w składzie poszczególnych składników krwi, i ich oddziaływaniu.
> - Rozrost komórek krwi i zmiany w chromosomach.
> - Zmętnienie soczewki oka ( zaćmę)
> -Zaburzenia w oddziaływaniu składników krwi w mózgu.
> Stwierdzono, iż inicjuje ona procesy kancerogenne ( rakotwórcze ). Jako ciekawostka
woda podgrzana w mikrofalówce nie wywołuje kiełkowania zbóż. Warto sprawdzić.

> mialem kiedys taka kuchenke, ale juz dawno temu ja usunalem z kuchni, i nigdy nie
bede mial. nigdy nie ma pewnosci czy te fale nie wyplywaja zurzadzenia? niektorzy
twierdza ze z kazdej kuchenki przedostaja sie do otoczenia. a czlowiek z ponad 90%
sklada sie z wody... co sie dzieje pod wplywem takich fal w naszym organizmie?

Dokładnie to samo sądzę, dokładnie to wiem i kiedyś tutaj (chyba) pisałam i
cytowałam.
Jednakże tak rzadko korzystam z tego urządzonka i tak krótko, że może jakoś
przeżyję. Mam też taką nadzieję korzystając z telefonu komórkowego i z
komputera... Oj, co do komputera to z uwagi na jego szkodliwość powinnam
znacznie ograniczyć przebywanie w necie :-)

(by XL)

22. Data: 2012-11-04 23:41:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 00:37:38 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> komputera... Oj, co do komputera to z uwagi na jego szkodliwość powinnam
> znacznie ograniczyć przebywanie w necie :-)

...ale za to nie mam i nie będę miała kuchenki indukcyjnej!
3-)

(by XL)

23. Data: 2012-11-05 00:54:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komputera... Oj, co do komputera to z uwagi na jego szkodliwość powinnam
> znacznie ograniczyć przebywanie w necie :-)

Nigdy nie miałem mikrofali- są inne urządzenia- niegroźne, a równie
skuteczne. Widziałem odgrzewacz parowy (grzeje przegrzana parawodna)- jednak
cena wstosunku do mikrofali jest powalająca. Myślę o zakupie takiego
piekarnika
http://www.topmarket.pl/piekarniki-parowe-kat-91.htm
l?gclid=CMjViqrOtrMCFYlb3godxVcAQg

no ale na razie tylko myslę:-(

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

24. Data: 2012-11-05 06:40:10

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 00:16, k...@g...pl pisze:

> [...]
sklada sie z wody... co sie dzieje pod wplywem takich fal w naszym organizmie?

Ten opis bardziej pasowałby może do prototypów niż obecnych urządzeń.
Kuchenki mikrofalowe są tak ekranowane, że nie powodują praktycznie
żadnych zakłóceń.
Natomiast co do posiłków to cóż, wpływ pola magnetycznego na ich skład,
biorąc pod uwagę ich skład, to chyba najmniejsze zmartwienie.

25. Data: 2012-11-05 06:46:22

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-02 02:08, Ikselka pisze:
> [...]
> szczypiorem.
> Wstawić do mikrofali (POD SPECJALNĄ POKRYWĘ do mikrofali, żeby para
> działała na jaja od góry, nie pozwalając na wyschnięcie) na najwyższą moc
> na niecałą minutę, zacząć od pół minuty.
> Gotowe.
> Uwaga, rośnie.
> Podawać z grzanką z bułki.
>
> Takie śniadanko jest ekspresowe, nie jest smażeniną a syci, pięknie wygląda
> i jak smakuje! - niby takie nic, a tu proszę, rodzinka rano pochłonęła, a i
> wieczorem, na kolację, się upominała i musiałam przyrządzić łasuchom

No proszę, to jest właśnie posiłek inteligentnych ludzi :)
A czy masz może jakieś fotki efektu końcowego takiego posiłku?
Od dawna zastanawiam się nad zakupem mikrofali do firmy, ale chyba bez
sensu byłoby podgrzewać w niej kanapki.
Tym przepisem założę sobie menu firmowe i jak skompletuję jeszcze z 4-5
takich przepisów, to rozważę ten zakup.

26. Data: 2012-11-05 06:47:33

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 00:41:58 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Mon, 5 Nov 2012 00:37:38 +0100, Ikselka napisał(a):
> Mam też taką nadzieję korzystając z telefonu komórkowego i z

co wowczas poczniemy nieutuleni w tesknocie za Toba?

> ...ale za to nie mam i nie będę miała kuchenki indukcyjnej!

kuchnia indukcyjna jest OK. bardzo oszczedna i dobrze sie na niej gotuje, a co
wazniejsze nie mamy w mieszkaniu toksycznych spalin powstalych ze spalania gazu. nie
zolkna nam sciany i rozne inne sprzety. nie wdychamy tlenku wegla i tlenkow siarki...
same zalety.
pole magnetyczne indukowane przez kuchnie indukcyjna, ekran monitora jest wlasciwie
niezaowazalne. gorzej z tel. komorkowym bo ten przykladamy do glowy...
jak chodzi o kuchenke mikrofalowa, to kiedys rozmawialem z fachowcem od AGD, ktory
stwierdzil ze nie ma sposobu na jej uszelnienie w stopniu uniemozliwiajacym
wydostawanie sie z niej mikrofal. pewnie jest tak ze im lepsza, to jest lepiej
uszczelniona ale...

27. Data: 2012-11-05 08:52:59

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:46:13 UTC+1 użytkownik case napisał:

> Tym przepisem za�o�� sobie menu firmowe i jak skompletuj� jeszcze z 4-5
> takich przepis�w, to rozwa�� ten zakup.

Znajdź sobie w necie przepis na ciasto czekoladowe w kubku, robione w mikrofalówce, a
to cie już na pewno przekona do kupna ;-)

Ania

28. Data: 2012-11-05 08:54:56

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 00:41:58 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> ...ale za to nie mam i nie będę miała kuchenki indukcyjnej!

Ja też nie. Od sprzętów kuchennych oczekuję jednak czegoś innego niż łatwość
utrzymania w czystości i to, że poparzyć się nimi nie można ;-)

Ania

29. Data: 2012-11-05 08:58:27

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 09:52, czeremcha pisze:

> Znajdź sobie w necie przepis na ciasto czekoladowe w kubku, robione w mikrofalówce,
a to cie już na pewno przekona do kupna ;-)

> Ania

Dzięki, choć chyba wolałbym coś mniej kalorycznego, a bardziej pożywnego.

30. Data: 2012-11-05 09:45:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 01:54:19 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> skuteczne. Widziałem odgrzewacz parowy (grzeje przegrzana parawodna)- jednak
> cena wstosunku do mikrofali jest powalająca. Myślę o zakupie takiego

Poczekamy dwa lata i stanieją.
(by XL)

Kup kostkę!
Kto kisi kapuchę?