Błyskawiczna pyszność na śniadanko.

51. Data: 2012-11-07 11:01:34

Temat: Re: Błyskawiczna pyszność na śniadanko.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2012 01:54:16 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]

> (...)
> Tatuś Tradycji (do konia): Co staje? Co staje? Cztery kopyta a o drogę
> pyta?!
> Węglarz: A co byś chciał?! Stworzenie czuje, że chcesz go orżnąć! Robi
> tak samo jak my, a o suchym pysku cały dzień?! To co byś chciał?!
> Paluch: Dobra, już no... cicho!
> Węglarz: Ale co byś chciał, no ?!
> Paluch: No dobra! To dam mu! Już...
> Paluch (do konia): No Łysa, twoja dola! Ciągnij do dna! No... no tak,
> tak, tak! Ooooo... dobra! O... tak, tak! O... masz, masz, masz! No!

Pomimo Twego usilnego cytowania (nie doceniam jak widać) nadal nie
rozumiem, jaki związek ma powyższy fragment z moim mężem - ale to widocznie
rzeczywiście skojarzenia są Twym przekleństwem - może dlatego nie masz tego
męża.
(by XL)

52. Data: 2012-11-07 12:54:48

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 listopada 2012 12:02:00 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> rzeczywiście skojarzenia są Twym przekleństwem - może dlatego nie masz tego

znaczy ze: wypadlo oczko temu misiu

53. Data: 2012-11-07 13:09:27

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak jak te gremlinsy na filmie? :-)

Gremliny, a nie "gremlinsy", bo "gremlins" jest juz liczba mnoga od "gremlin".

--
Pzdr.
Marek

54. Data: 2012-11-07 13:49:43

Od: cos <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 17:49, Ikselka pisze:

> Bardzo inteligentna uwaga.

dziękuję :)

55. Data: 2012-11-07 14:38:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2012 04:54:48 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> znaczy ze: wypadlo oczko temu misiu

Odlepiło :-)
(by XL)

56. Data: 2012-11-07 14:39:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2012 14:49:43 +0100, cos napisał(a):

> dziękuję :)

A Ty a co?
:-)
(by XL)

57. Data: 2012-11-07 14:45:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2012 15:39:35 +0100, Ikselka napisał(a):

> A Ty

> a co?
> :-)

:-)