owoce w puszce

1. Data: 2012-10-29 11:00:04

Temat: owoce w puszce
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam zapuszkowane owoce liczi, które się delikatnie mówiąc
przeterminowały (tak, tak, to efekt zbyt szybko upływającego czasu), a
dokładnie są już 5 miesięcy po terminie. Ryzykować jedzenie? Może tylko
po obróbce termicznej?

Ewa

2. Data: 2012-10-29 11:20:56

Temat: Re: owoce w puszce
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.10.2012 12:00, schrieb medea:
> [...]
> przeterminowały (tak, tak, to efekt zbyt szybko upływającego czasu), a
> dokładnie są już 5 miesięcy po terminie. Ryzykować jedzenie? Może tylko
Po terminie minimalnym. 5 miesięcy na ogół nie szkodzi, ale po odtwarciu
obejrz puszkę, czy zardzewiała i powąchaj (po przelaniu do miski) czy
owoce trącą metalem. Ja znajduję czasami puszki, gdzie delta-t jest
ponad rok i są ok.

Waldek

3. Data: 2012-10-29 13:24:05

Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (tak, tak, to efekt zbyt szybko upływającego czasu), a dokładnie są już 5
> miesięcy po terminie. Ryzykować jedzenie? Może tylko po obróbce

To jeszcze nie jest tak ekstremalnie jak u mnie. Mam owoce w puszce tak
długo po terminie że aż puszka ma wywalone denka do góry.

4. Data: 2012-10-29 21:44:38

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> To jeszcze nie jest tak ekstremalnie jak u mnie. Mam owoce w puszce tak
> długo po terminie że aż puszka ma wywalone denka do góry.
i na co czekasz?
;)

kiwiko

5. Data: 2012-10-29 22:22:52