svíčková na smetaně i houskove knedliki

1. Data: 2012-10-27 10:14:37

Temat: svíčková na smetaně i houskove knedliki
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robię dzisiaj na obiad. Przepis niby jest prosty, ale może jakieś tajemne dodatki,
albo sposób postępowania, żeby sos wyszedł kremowy, a danie wyśmienite? :-)

Stalker, bo tu chyba ostatnio kolegę Vastę widziałem...

2. Data: 2012-10-29 12:38:31

Temat: Re: svíčková na smetaně i houskove knedliki
Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27/10/2012 12:14, Stalker wrote:
> Robię dzisiaj na obiad. Przepis niby jest prosty, ale może jakieś
> tajemne dodatki, albo sposób postępowania, żeby sos wyszedł kremowy,
> a danie wyśmienite? :-)

Tego specyficznego sosu śmietankowego do svíčkovej (polędwicy) nigdy nie
robiłem, więc nie poradzę. No może tak: do gotowania włóż oprócz
polędwicy wołowej również swoje serce.

Ludek

Kaczka
Śmietana i mięso - warto zajrzeć.
Nabiał "od baby"
Cukinia - zagadka
Biały barszcz, żur i zalewajka - różnice