Bób z PNOS.

1. Data: 2018-04-20 22:28:46

Temat: Bób z PNOS.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś kupował w tym sezonie nasiona bobu z PNOS?
Właśnie się nacięłam - w półkilogramowym opakowaniu większość nasion z powygryzanymi
dziurami. Reklamację odrzucono, bezczelnie wpierając mi, że to dobre, badane nasiona.
Dysponuję zdjęciami.

2. Data: 2018-04-21 09:12:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

A także zachowałam rzeczone nasiona wraz z opakowanien i paragonem.

3. Data: 2018-04-26 23:25:48

Temat: Re: Bób z PNOS.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:
> [...]
> powygryzanymi dziurami. Reklamację odrzucono, bezczelnie wpierając mi, że
> to dobre, badane nasiona. Dysponuję zdjęciami.

Z drugiego półkilogramowego opakowania (inny nr partii - bez dziur)
wykiełkowało 60 procent.

--
XL

4. Data: 2018-04-27 07:13:10

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 22:28:47 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
powygryzanymi dziurami. Reklamację odrzucono, bezczelnie wpierając mi, że to dobre,

Ja bób kupuje razem z czosnkiem;)
http://czosnekzlatowicza.pl/

5. Data: 2018-04-27 08:17:35

Temat: Re: Bb z PNOS.
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> czosnkiem;)
duzo tego czosnku tam...
jaka odmiane polecasz/
czy te jesienne sa lepsze od wiosennych?
thx

6. Data: 2018-04-27 08:24:40

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 08:17:36 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
> duzo tego czosnku tam...
> jaka odmiane polecasz/
> czy te jesienne sa lepsze od wiosennych?

U mnie najlepiej się harnaś sprawdza.

7. Data: 2018-04-27 23:59:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> wrote:

> Ja bób kupuje razem z czosnkiem;)
> http://czosnekzlatowicza.pl/

Też kupowałam tam czosnek ze trzy razy, ale ostatnio (zeszłej wiosny) był
bardzo złej jakości. I już nie kupuję. Kupiłam w tym roku po prostu na
targu - wybrałam sobie piękne główki, podzieliłam na ząbki i posadziłam.
Już powschodziły.
Zaprawiasz czosnek?

--
XL

8. Data: 2018-04-28 00:02:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> wrote:

> U mnie najlepiej się harnaś sprawdza.

A bo to od mikroklimatu zależy. Ja jesiennego czosnku nie sadzę, bo na
mojej lekkiej glebie może podczas ostrej zimy przemarznąć.

--
XL

Jaka roślinna okrywowa
powroty