Co pod żywopłot?

1. Data: 2018-03-12 09:32:51

Temat: Co pod żywopłot?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam gęsty żywopłot z ałyczy, w ubiegłym roku obniżyłem go do ok 2 metrów
Poid żywopłotem wyrastają różne chwascioray. co tam posadzić coby przygłuszyło te
chwasciory a miało dodatkowo walory estetyczne i może jeszcze zagęściło dół
żywopłotu.
Jakiś bluszcz czy inne kwitnące roślinki które będą się dobrze czuły w takich
warunkach?

2. Data: 2018-03-12 13:52:59

Temat: Re: Co pod żywopłot?
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.03.2018 o 09:32, Kris pisze:
> [...]
żywopłotu.
> Jakiś bluszcz czy inne kwitnące roślinki które będą się dobrze czuły w takich

Może barwinek?

Krycha.

coś mi zjadło żywopłot....
ostrzenie pił do drewna