powroty

1. Data: 2018-03-15 20:24:25

Temat: powroty
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Dziś w południe nisko nad naszą działeczką przęciągnął dostojnie
ogromny klucz dzikich gęsi (około 100 sztuk). Pewnie siadły odpocząć na
sąsiednich stawach.
Na marginesie wspomnę, ze przed ostatnimi mrozami wywołanymi bestią za
wschodu. przyleciały do nas cztery żurawie. Obawiam się, że mogły nie
wytrzymać silnych mrozów bo wczoraj widziłem tylko jednego.
Pozdrawiam przedwcześnie Ja...cki

---
Avast.

2. Data: 2018-03-17 20:33:38

Temat: Re: powroty
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.03.2018 o 20:24, Dirko pisze:
> [...]
> za wschodu. przyleciały do nas cztery żurawie. Obawiam się, że mogły nie
> wytrzymać silnych mrozów bo wczoraj widziłem tylko jednego.

U mnie słychać było gęganie z nieba już w lutym.
Ciekawe czy doleciały gdzie chciały i czy przeżyły?

Krycha.

Co pod żywopłot?
coś mi zjadło żywopłot....
ostrzenie pił do drewna