Bobo-fruit vs dorośli

1. Data: 2006-12-16 13:31:17

Temat: Bobo-fruit vs dorośli
Od: "Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, czy regularne picie bobo-fruitów (1 dziennie) jest niewłaściwe
dla dorosłych ?

2. Data: 2006-12-16 14:58:12

Temat: Re: Bobo-fruit vs dorośli
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 14:31:17 +0100, Ikar napisał(a):

> Mam pytanko, czy regularne picie bobo-fruitów (1 dziennie) jest niewłaściwe
> dla dorosłych ?

Wątpie, to przecież przecier owocowy + witaminy.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-12-16 15:30:45

Od: "Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wątpie, to przecież przecier owocowy + witaminy.

Ja też wątpię, ale znam takich co sądzą inaczej...

4. Data: 2006-12-16 15:32:43

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja też wątpię, ale znam takich co sądzą inaczej...

Powiedz im ,że się mylą :)

Pozdrawiam
regen

5. Data: 2006-12-16 15:44:39

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 16:30:45 +0100, Ikar napisał(a):

> Ja też wątpię, ale znam takich co sądzą inaczej...

To niech powiedzą dlaczego, i czym to sie różni od picia normalnego
niezagęszczonego soku?

--
best regards,
scream (at)w.pl

6. Data: 2006-12-18 20:22:21

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo normalny niezageszczeny sok nie zawiera tyle konserwantow i kwasu co BOBO
trucizna

7. Data: 2006-12-19 13:16:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko, czy regularne picie bobo-fruitów (1 dziennie) jest
> niewłaściwe dla dorosłych ?
Bobo-fruit, czy inne soki, słodkie wody, coca-cola, pepsi, to jest jedno i
to samo świństwo przysparzające ogromnej kasy producentowi. Ludzie nawet nie
zdają sobie sprawy jak tanie są te "soczki" w produkcji. Jak chcesz w miarę
zdrowo pić soki, to sam sobie wyciśnij z owoców (bez słodzenia), a dużo
zdrowiej ... z pomodorów.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-12-19 16:46:14

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> zdrowo pić soki, to sam sobie wyciśnij z owoców (bez słodzenia), a dużo

O, kolejna teoria spisku. Jeśli się nie orientujesz w porządku świata,
to istnieje coś takiego jak atesty. A jak kupisz pomidory z ołowiem, to
też na zdrowie Ci nie wyjdzie. Po to wymyślili Bobo-fruit dla dzieci.

pzdr.
R*

9. Data: 2006-12-19 20:41:14

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> O, kolejna teoria spisku. Jeśli się nie orientujesz w porządku świata, to
> istnieje coś takiego jak atesty. A jak kupisz pomidory z ołowiem, to też
> na zdrowie Ci nie wyjdzie. Po to wymyślili Bobo-fruit dla dzieci.

Smacznego...:) Narkotyki i papierosy też ludzie "wymyślili"...:)
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-12-19 20:46:08

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> istnieje coś takiego jak atesty. A jak kupisz pomidory z ołowiem, to też
> na zdrowie Ci nie wyjdzie. Po to wymyślili Bobo-fruit dla dzieci.

Copca-colę i pepsi też wymyslili dla zdrowia ludzi? dzieci? młodzieży? a
może dla starców?
Pozdrawiam Jurek M.

Do stokrotki
Bóle w dolnej części kręgosłupa
zabieg usuwania rozszerzonych naczynek krwionośnych - gdzie?
Układ moczowy
Praktycznie oddam -> OKSFORDZKI PODRĘCZNIK STOMATOLOGII KLINICZNEJ...