zabieg usuwania rozszerzonych naczynek krwionośnych - gdzie?

1. Data: 2006-12-16 11:40:49

Temat: zabieg usuwania rozszerzonych naczynek krwionośnych - gdzie?
Od: bzzbrr <b...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałabym sobie wykonać taki zabieg, ale kurcze koszty są straszne.
Poszukuję pewnego i taniego gabinetu, który to wykona ładnie i nie
oszpeci :)
Chcę pousuwać naczynka z twarzy, stąd moja obawa.
Czy znacie takie miejsca? Interesuje mnie Kraków.
Proszę pomóżcie.

b.

2. Data: 2006-12-22 13:11:20

Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Polecam do usowania naczynek
CENTRUM DIAGNOSTYKI I TERAPII LASEROWEJ Politechniki Łódzkiej

90-924 Łódź, ul. Wólczańska 215, tel. (42) 631 36 70, fax 631 36 48,
e-mail: c...@c...p.lodz.pl
http://www.cdtl.pl/

Profesjonalnie i skutecznie
Pozdrawiam serdecznie

bzzbrr napisał(a):
> [...]
> oszpeci :)
> Chcę pousuwać naczynka z twarzy, stąd moja obawa.
> Czy znacie takie miejsca? Interesuje mnie Kraków.

Układ moczowy
Praktycznie oddam -> OKSFORDZKI PODRĘCZNIK STOMATOLOGII KLINICZNEJ...
wstrząsnienie mózgu??
Re: jak dlugo dieta po wycieciu woreczka zolciowego
Problem z grubym jelitem