Do stokrotki

1. Data: 2006-12-16 13:18:29

Temat: Do stokrotki
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotko ja rozumiem, ze z ogolnego lenistwa preferujesz "nowa, bzdurna
ortografie".
Ja wiem, ze juz nie raz i nie dwa zwracano Ci w tem temacie uwage.
Ale teraz ja juz o czyms innym - badz konsekwentna, albo robisz bledy
wszedzie (znaczy sie stosujesz ta swoja bzdurna teorie konsekwentnie), albo
pisz stosujac stare, sprawdzone zasady ortografii. A nie tak jak do tej pory
w jednym poscie potrafisz napisac "góra" i "gura" "przy" i "pszy".
Jesli bedziesz mieszac jedno z drugim to niestety zawsze wyjdzie groch z
kapusta, i nawet jesli bedziesz pisac "same madrosci" to nikt na powaznie do
Ciebie nie podejdzie.
A tak na marginesie - dla zwyklego poszanowania innych moglabys jednak pisac
ortograficznie, bo jak widze potrafisz pisac poprawnie.

Pozdrawiam

P.S. Nie wymagam odpowiedzi - to byla li tylko moja drobna prosba.
--
Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

2. Data: 2006-12-16 21:53:16

Temat: Re: Do stokrotki
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stokrotko ....badz konsekwentna, ... A nie tak jak do tej pory
> w jednym poscie potrafisz napisac "góra" i "gura" "przy" i "pszy".
Postanawiam poprawę, faktycznie w ostatnim poście, zdaje się okulistycznym, na
początku zapomniałam się, i pewne wyrazy były w ortografi tradycyjnej,
czyli cały post w ortografi pszejściowej (w końcu okres pszejściowy ma trwać
100 lat).
Oj to lenistwo i brak czasu :(.

> Jesli bedziesz mieszac jedno z drugim to niestety zawsze wyjdzie groch z
> kapusta,
Racja.

> A tak na marginesie - dla zwyklego poszanowania innych moglabys jednak pisac
> ortograficznie, bo jak widze potrafisz pisac poprawnie.
W zasadzie nie, moim celem jest jednak ulżenie milionom dzieci,
bo są one bezsensownie zmuszane do nauki ortografi, tracą czas,
i tracimy my wszyscy. Tracą nauczyciele, rodzice i społeczeństwo.
W tym czasie można by uczyć się biologi by wynaleźć lekarstwo na raka.

Ale to ortograficzna dyskusja, i jej miejsce jest na forum ortografia.
Na razie postaram się w jednym poście nie mieszać ortografi tradycyjnej z nową.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

Bóle w dolnej części kręgosłupa
zabieg usuwania rozszerzonych naczynek krwionośnych - gdzie?
Układ moczowy
Praktycznie oddam -> OKSFORDZKI PODRĘCZNIK STOMATOLOGII KLINICZNEJ...
wstrząsnienie mózgu??