Bojkotuję Facebook.

31. Data: 2016-12-04 21:26:03

Temat: Re: Bojkotuję Facebook.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-04 o 18:22, Ikselka pisze:

> Ta twoja jedyna słuszna?

Nie. Ta powszechnie dostępna.
Czego nie rozumiesz?

> Niestety tak.

Marzy ci się żeby wiedza nie była dostępna?
Czemu mnie to nie dziwi... :)

> Jesteś tego żałosnym produktem.

Musi cię strasznie wkurzać, że ktoś demaskuje twoje ksenofobiczne i
rasistowskie brednie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2016-12-04 21:48:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> Czemu mnie to nie dziwi... :)

> Musi cię strasznie wkurzać, że ktoś demaskuje twoje ksenofobiczne i

Niom. Do łez.

--
XL

33. Data: 2016-12-05 02:30:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 13:56:38 UTC+1 użytkownik v...@g...com
napisał:

> To można łatwo sprawdzić badając ludy pierwotne.
>
> Jak nie ma tam ciotek, to znaczy że homosie są produktem/dziełem
> dużych społeczeństw.

W niektórych są w innych nie ma. W zależności od obyczajów konkretnego plemienia.

W plemionach, gdzie nie ma represji co do seksu przedmałżeńskiego nastolatków, a jest
on wręcz zalecany np. poprzez budowę domu kawalerów i panien - ciotki
są prawie nie występującą rzadkością.

Z kolei w plemionach, gdzie dziewczęta w okresie dojrzewania izolowane są od
męskich rówieśników i istnieją bractwa szamańskie promujące ryty ascezy -
pojawiają się "berdasze" - homoseksualni lub transwestyccy tancerze rytualni.

Homoseksualizm wynika z zahamowania rozwoju popędu seksualnego w czasie
dojrzewania. Sam w sobie zboczeniem nie jest, a tylko jednym z wielu sposobów,
w jaki instynkt może zareagować na wymuszone kulturowo wzorce zahamowania
i sublimacji. Zarówno w kulturach cywilizowanych jak i pierwotnych.

Przyczyną takiej reakcji, jak również aseksualizmu jest brak dostępu chłopców
w okresie dojrzewania do dziewcząt rówieśniczek. Nieprawidłowość leży
w procesie nie wychowania chłopców, ale wychowania dziewcząt, którym jest
zabraniana ekspresja swoich uczuć, sympatii i zwyczajnej gościnności w postaci
okazywania chłopcom pieszczot miłosnych. Dziewczynę wychowuje się w przekonaniu,
że to co ma najlepszego musi oddać temu jednemu facetowi, którego znajduje
bardzo późno i często jest rozczarowana tym związkiem, a inni mężczyźni do tego
czasu cierpią.

34. Data: 2016-12-05 02:45:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2016 02:30:01 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> bardzo późno i często jest rozczarowana tym związkiem, a inni mężczyźni do tego

PS. W wieku szczeniackim różne poszukiwania seksualne są prawidłowe. Dopiero
kiedy jesteś dorosły i odpowiadasz za swoje czyny musisz się strzec błędnych zachowań
seksualnych np. z inną osobą niż partner, kiedy jesteś w związku,
z partnerem będącym w związku z kim innym, z małolatami będącymi pod opieką etc.
Homoseksualizm jest dopuszczalny tylko pod warunkiem dyskrecji i pozostawania
w wierności. To co się nazywa dziś kulturą gejowską to zwykły promiskuityzm
i szczeniactwo niedojrzałych playboyów. Przyczyną tego ograniczenia nie jest
jakieś tabu, lecz powinny być względy zdrowotne.

35. Data: 2016-12-05 11:16:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2016 o 02:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

Homoseksualizm, aseksualizm i bi jest wrodzone.
Ja w młodości miałem "zahamowania" a jestem 100% hetero

36. Data: 2016-12-05 12:37:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2016 11:16:24 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Homoseksualizm, aseksualizm i bi jest wrodzone.
> Ja w młodości miałem "zahamowania" a jestem 100% hetero

Nie pisałem o tym, że są to jedyne sposoby reagowania na zahamowania.
Poza tym heteroseksualizm w takim wypadku może nabyć pewnych rysów aseksualnych
bądź fetyszystycznych (podglądactwo, fetyszyzm stóp, rogactwo, efebofilia
w zakresie dozwolonym prawnie etc.) które znowu zawężają zakres wyboru
partnerów życiowych. Dlatego że co dla jednych przyjemne, dla drugich stanowi
uciążliwość, nie tylko w tej sprośnej materii.

37. Data: 2016-12-05 18:47:27

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-05 o 02:30, Jakub A. Krzewicki pisze:

> W plemionach, gdzie nie ma represji co do seksu przedmałżeńskiego nastolatków, a
jest on wręcz zalecany np. poprzez budowę domu kawalerów i panien - ciotki
> są prawie nie występującą rzadkością.

Źródło tej rewelacji poproszę.

> [...]
> pojawiają się "berdasze" - homoseksualni lub transwestyccy tancerze rytualni.

Źródło tej rewelacji poproszę. To znaczy źródło dotyczące plemion, a nie
oczywistości o homoseksualizmie sytuacyjnym w izolowanych grupach
(więzienia, seminaria itp.).

> Homoseksualizm wynika z zahamowania rozwoju popędu seksualnego w czasie
> dojrzewania.

Co za bzdura...
Wiesz, że już upłynęło ponad 100 lat od czasów gdy to wymyślono?

> [...]

> zabraniana ekspresja swoich uczuć, sympatii i zwyczajnej gościnności w postaci
> okazywania chłopcom pieszczot miłosnych.

O japierdziu... ty to na poważnie?

> [...]
> bardzo późno i często jest rozczarowana tym związkiem, a inni mężczyźni do tego

Ludzie.... skąd wy takie idiotyzmy wyciągacie?
Jakieś półprawdy i opinie podszyte uprzedzeniami przytaczacie jak prawdy
objawione. A potem płaczecie, że na tych internetach to sam syf i
głupota panuje. Musicie się do tego dokładać?

Pozdrawiam
Piotr

38. Data: 2016-12-05 19:10:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2016 o 18:47, Kviat pisze:
> Źródło tej rewelacji poproszę. To znaczy źródło dotyczące plemion, a nie
> oczywistości o homoseksualizmie sytuacyjnym w izolowanych grupach
> (więzienia, seminaria itp.).
Nie "homoseksualizm sytuacyjny" a rozpowszechniony biseksualizm

39. Data: 2016-12-05 19:49:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 grudnia 2016 18:47:27 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Źródło tej rewelacji poproszę.

Malinowski opisuje tak zwyczaje plemienia Trobriandów w "Życiu seksualnym
dzikich". Podobnie homoseksualizm jest rzadkością w plemieniu Muria w Indiach,
gdzie dom kawalerów i panien nazywa się "ghotul".

> Źródło tej rewelacji poproszę. To znaczy źródło dotyczące plemion, a nie
> oczywistości o homoseksualizmie sytuacyjnym w izolowanych grupach
> (więzienia, seminaria itp.).

Chodzi o plemiona natywne Ameryki Północnej.
Akurat zjawiska mężczyzn "Two-Spirits" oraz "seclusion the girls at puberty"
pokrywają się tam w znacznym stopniu terytorialnie, a źródeł jest tyle, że nie
mogę się zdecydować, które najważniejsze.

> Co za bzdura...
> Wiesz, że już upłynęło ponad 100 lat od czasów gdy to wymyślono?

Napisz dokładnie, kto to wymyślił, bo jest to teoria, którą można powiązać
akurat z konkretną postacią dr Siegmunda Freuda.

40. Data: 2016-12-06 01:29:25

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-05 o 19:49, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Malinowski opisuje tak zwyczaje plemienia Trobriandów w "Życiu seksualnym
> dzikich". Podobnie homoseksualizm jest rzadkością w plemieniu Muria w Indiach,
> gdzie dom kawalerów i panien nazywa się "ghotul".

No i co z tego, że tak opisuje? Opisuje pewne zjawisko kulturowe.
I przecież nie takie jest pytanie.
Poproszę źródła naukowe, które wskazują takie zachowanie jako remedium
(sposób? lekarstwo? :/) na homoseksualizm.

I znowu...
Poproszę o źródło naukowe, które twierdzi, że to jest przyczyną rodzenia
się osób homoseksualnych w tych plemionach.
I proszę nie mylić tego z zachowaniem homoseksualnym, bo to nie to samo.
Wspomniałem o tym.
Ilu z tych "tancerzy rytualnych" to homoseksualiści, a ilu tylko
celebrują rytualne zachowania homoseksualne (podobnie jak np.
heteroseksualni w więzieniach, piszę podobnie ale wiesz o co chodzi)?

> [...]
> pokrywają się tam w znacznym stopniu terytorialnie, a źródeł jest tyle, że nie
> mogę się zdecydować, które najważniejsze.

Ale źródeł na co?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm_a_konte
kst_kulturowy
Na różnorodność zachowań z wiązanych z homoseksualizmem?
Nie takie jest pytanie...

> Napisz dokładnie, kto to wymyślił, bo jest to teoria, którą można powiązać
> akurat z konkretną postacią dr Siegmunda Freuda.

Brawo.
Więc jeszcze raz: ponad 100 lat temu. Nauka nie stoi w miejscu i
powoływanie się na dawno nieaktualne teorie jest co najmniej... dziwne.
Ta teoria została uznana za błędną. Już dawno.

I żebyśmy się dobrze zrozumieli: to, że homoseksualizm czy ściślej
zachowania homoseksualne w różnych kulturach są lepiej lub gorzej
udokumentowane oznacza tylko, że takie zachowania istnieją. I nic
więcej. Różnorodność tych zachowań na przestrzeni czasu i miejsc nijak
się ma do tak jednoznacznego wskazywania przyczyn homoseksualizmu, tak
jak to próbują robić wszelkiej maści religianci itp. osobniki widzące
świat tylko w dwóch kolorach.
Wywodzenie z tych "rytuałów" przyczyn homoseksualizmu (nie zachowań
homoseksualnych! to co innego!) to nieporozumienie.
Równie dobrze możesz twierdzić, że takie czy inne zachowania, rytuały
itd. zostały wypracowane w danej kulturze czy regionie z powodu
mniejszego lub większego odsetka osób homoseksualnych w tej kulturze.
Bardzo łatwo jest pomylić skutek z przyczyną, a już na pewno biorąc jako
"dowód" przykład z jakiegoś czy nawet kilku plemion.

Dla jasności. Nie twierdzę, że przyczyny homoseksualizmu są znane. Bo
nie są. Są teorie genetyczne, teorie o specyficznych warunkach
prenatalnych itd... lepiej lub gorzej udokumentowane badaniami
_naukowymi_. Od cholery tego. Niech będzie, że nawet teorie dotyczące
sposobu wychowania. Albo i wszytko na raz.
Ale jak na razie nie wiadomo nawet jak jednoznacznie stwierdzić czy
osoba jest homoseksualna czy nie jest, albo w jakim stopniu ma takie
skłonności - oprócz deklaracji własnej samego zainteresowanego...

Więc każde takie "JA WIEM! JA WIEM!" skąd się biorą homoseksualiści, to
zwykłe pieprzenie od czapy.
Zresztą... co za różnica? Wszechmogący ich stworzył to są, na cholerę
kwestionować wolę PANA i rzucać kamieniami w jego dzieło? ;)

Pozdrawiam
Piotr

Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka