Bojówki Macierewicza będą mogły strzelać do Polaków

31. Data: 2016-11-22 00:13:06

Temat: Re: Bojówki Macierewicza będą mo gły strzelać do Pol aków
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Nov 2016 22:11:52 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

.pl...

.net...

> Ach, jednak intuicja nie myliła mnie.

Żeby mieć intuicję trzeba mieć najpierw mózg.

32. Data: 2016-11-22 09:36:28

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

.pl...

.net...

>Żeby mieć intuicję trzeba mieć najpierw mózg.

Uhm.

33. Data: 2016-11-22 10:03:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

Dlatego radzę zapoznać się z PiSowską nowelizacją ustawy 1066 i wtedy
dopiero gardłować. Intuicja tu na nic i tak.

--
XL

34. Data: 2016-11-22 11:08:30

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

fuj

35. Data: 2016-11-22 19:04:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

No, to gęba w kubeł.

--
XL

6 milionów przeciwko 32 milionom
Kurczak za 1zł
Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków
To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.
Nienawiść buractwa do kultury