Ból nerek i prawidłowy mocz

1. Data: 2005-04-15 17:40:54

Temat: Ból nerek i prawidłowy mocz
Od: " Adek" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od kilku dni obustronny ból "nerek" (bolą same i po uderzeniu), zrobiłem
test moczu z osadem i wyszedł prawidłowy. Lekarka powiedziała że skoro
mocz dobry to nie są nerki, ale pewnie od kregosłupa. Nie miałem z nią
argumentów do dyskusji, ale nie miałem kłopotów z kregosłupem wcześniej,
nie wydaje mi się żeby miała rację ale kto wie. Tym bardziej że jest
temperaturka koło 37 stopni.
Nie wiem co dalej, czy czekać czy co.

2. Data: 2005-04-15 18:06:52

Temat: Re: Ból nerek i prawidłowy mocz
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Adek" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> argumentów do dyskusji, ale nie miałem kłopotów z kregosłupem wcześniej,
> nie wydaje mi się żeby miała rację ale kto wie. Tym bardziej że jest

A lekarka nie zaproponowala zadnej diagnostyki czy leczenia?

Aga

3. Data: 2005-04-15 20:27:31

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> argumentów do dyskusji, ale nie miałem kłopotów z kregosłupem wcześniej,
> nie wydaje mi się żeby miała rację ale kto wie. Tym bardziej że jest

Możesz zrobić morfologię

4. Data: 2005-04-16 15:16:56

Od: " Adek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mayorbien <b...@f...hoga.pl> napisał(a):

> Możesz zrobić morfologię
> Pozdrawiam

Zrobilem morfologię razem z badaniem moczu, i USG 2 tygodnie temu,
wyniki w normie a ból jest, takie obustronne ćmienie.
Chyba poczekam jeszcze kilka dni, trudno, i wtedy wróce do mojej lekarki
(ona nie jest wcale zła, rozumiem że nie ma podstaw diagnostycznych).
Pzdr.

5. Data: 2005-04-16 16:08:26

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co dalej, czy czekać czy co.

proponuje zrobić na czczo badanie mocznika, kreatyniny i kwasu moczowego,
przynajmniej będzie wiadomo czy to na 100% nerki

Koty i bakterie ?
BENECOL
Paciorkowiec &#946;-hemolizujący
meski problem..