weneryczne problemy :/

1. Data: 2005-04-15 19:00:21

Temat: weneryczne problemy :/
Od: "Ktos" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh bylem sie sexic z jedna taka mloda pania z ogloszenia w intrnecie - wiem
ze bylo to talnym debilizmem nie musicie mnie juz uswiadamiac :/ wczesniej
nie zdawalem sobie sprawy ale hormony juz mi rozum odebraly lekko :/ no nic
czy moglem cos zlapac - tzn jakie moga byc objawy ?
Co do stosunku - byla prezerwatywa ale ...

2. Data: 2005-04-15 19:16:39

Temat: Re: weneryczne problemy :/
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Apr 2005 21:00:21 +0200, Ktos wrote:

> [...]
> czy moglem cos zlapac - tzn jakie moga byc objawy ?
> Co do stosunku - byla prezerwatywa ale ...

Czolem
To zalezy od tego, jak sie "sexiles". Jezeli prezerwatywa byla w porzadku
(nie pekla i nie zsunela sie), to nie powinno byc wiekszej biedy. Chyba,
ze dodatkowo uprawiales seks oralny bez zabezpieczenia, wtedy istnieje tez
ryzyko zarazenia. Zwykly pocalunek zdaje sie jeszcze nikomu nie zaszkodzil.

Pozdrowienia!

Waldek

3. Data: 2005-04-15 19:26:01

Od: "Eloek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze dodatkowo uprawiales seks oralny bez zabezpieczenia, wtedy istnieje tez
> ryzyko zarazenia. Zwykly pocalunek zdaje sie jeszcze nikomu nie

nio wlasnie gumka byla ale troche zainpirowala mnie jej pochwa nie
zajmowalem sie nia jakos specjalne ale maly kontakt byl wogole niewiem co mi
odbilo pierwszy i ostani raz poszedlem do takiego miejsca ehh ona mowila ze
jest czysta i ze nie mam sie czego obawiac teraz sam juz nie wiem ...

4. Data: 2005-04-15 19:26:37

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:pan.2005.04.15.19.16.39.272000@x-privat.org Josef Morko napisal(a):
> [...]
> ze dodatkowo uprawiales seks oralny bez zabezpieczenia, wtedy istnieje tez
> ryzyko zarazenia. Zwykly pocalunek zdaje sie jeszcze nikomu nie

eghem... moze ja dzieciak jeszcze jestem ;) ale moze mnie ktos uswiadomic w
jaki to sposob facet ma sie zabezpieczyc przed zlapaniem czegos kiedy
oralnie zaspokaja swoja partnerke? W odwrotnej sytuacji sprawa jest jasna,
tez mozna uzyc prezerwatywy, a tu?

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

5. Data: 2005-04-15 19:35:13

Od: "Ktos" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> napisał w
wiadomości news:d3p4lk$ovh$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> oralnie zaspokaja swoja partnerke? W odwrotnej sytuacji sprawa jest jasna,

dobre pytanie :)

6. Data: 2005-04-15 20:55:20

Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Apr 2005 21:26:37 +0200, medevacs aka starcom wrote:

> [...]
> jaki to sposob facet ma sie zabezpieczyc przed zlapaniem czegos kiedy
> oralnie zaspokaja swoja partnerke? W odwrotnej sytuacji sprawa jest jasna,

Wiem, ze sa do tego takie specjalne folie z bardzo cienkiego tworzywa.
Popytaj moze w sexshopie.

Pozdrowienia!

Waldek

7. Data: 2005-04-15 23:02:36

Od: "Ktos" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Josef Morko" <j...@x...org> napisał w wiadomości

> [...]
> ze dodatkowo uprawiales seks oralny bez zabezpieczenia, wtedy istnieje tez
> ryzyko zarazenia. Zwykly pocalunek zdaje sie jeszcze nikomu nie

a zeby sie przepadac zeby miec pewnosc ze nic nie zlapalem ?

8. Data: 2005-04-15 23:03:39

Od: "Ktos" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze dodatkowo uprawiales seks oralny bez zabezpieczenia, wtedy istnieje tez
> ryzyko zarazenia. Zwykly pocalunek zdaje sie jeszcze nikomu nie

a gdzie trzeba isc zeby sie przebadac czy czegos nie zlapalem i miec swiety
spokuj ?

9. Data: 2005-04-15 23:31:49

Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ktos napisał:

> Użytkownik "Josef Morko" <j...@x...org> napisał w wiadomości

> a gdzie trzeba isc zeby sie przebadac czy czegos nie zlapalem i miec swiety
> spokuj ?

do urologa ?
do przychodni na testy krwi ?

10. Data: 2005-04-16 06:37:00