Ból w łydkach i udach - niechęć do wysiłków

1. Data: 2007-04-07 12:06:39

Temat: Ból w łydkach i udach - niechęć do wysiłków
Od: "Dżony" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry.
Mam pytanie mianowicie od jakiegos czasu moze rok moze dwa bola mnie lydki i
uda jest to taki moze nie tyle bol
co jakby stan pozno zakwasowy czyli koncowka zakwasow, ktorych nie powinno
byc bo czwicze czesto a nawet
jak mam dluzsze przerwy to jest to samo.
Ogolnie nic mi sie nie chce jestem troche ospaly itp, czwicze czesto bo co
1,5-2 dni ale to nic nie pomoga, biore
wapno, magnez i witaminy jem duzo owocow, warzyw i pije sporo wody
mineralnej nie jem zadnych fast foodow itp
a i tak nic nie ustepuje...
Glownie bola mnie lydki, uda i same stopy (czasami przedramienia)
Robilem jaki czas temu badania krwi ogolnie wszystko mam w porzadku - troche
podwyzszony cholesterol ale ogolnie
w normie.
Co to moze byc?
Nie mam juz sily bo do zycia checi brak i zapalu jaki kiedys mialem...
Pozdrawiam
Dżony