Bol w przedramieniu po silowni

1. Data: 2009-09-10 14:47:12

Temat: Bol w przedramieniu po silowni
Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, kilka mies temu nabawilem sie na silowni kontuzji w
przedramieniu. Nie wiem czy to miesien czy sciegno czy jeszcze cos
innego. Odczuwalem przy dzwiganiu czegos. Miesiac temu lekarz przepisal
mi jakies czopki, masci i tabletki. Bol jest jakby mniejszy ale po
powrocie na silownie znowu odczuwam. Bol jest odczuwalny kiedy naciskam
jakies 4-5 cm nad lokciem od strony kosci lokciowej. Co to mzoe byc ?

2. Data: 2009-09-10 14:49:37

Temat: Re: Bol w przedramieniu po silowni
Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com> szukaj wiadomości tego autora

DzikBagienny pisze:
> [...]
> powrocie na silownie znowu odczuwam. Bol jest odczuwalny kiedy naciskam
> jakies 4-5 cm nad lokciem od strony kosci lokciowej. Co to mzoe byc ?

Z tego co wyczailem w necie boli mnie zginacz nadgarstka lokciowy.
Bo bol uzalezniony jest od tego w jaki sposob trzymam nadgarstek

oczyszczenie granizmu
Serce
potliwość - przyczyny
Odkryto lek na raka