Bol wezlow chlonnych podczas spania

1. Data: 2006-03-03 08:45:46

Temat: Bol wezlow chlonnych podczas spania
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przechodze trzecia juz infekcje gornych drog oddechowych w
ostatnich dwoch miesiacach. Mam powiekszone wezly chlonne co jest chyba
normalne przy takiej chorobie. Chodzi jednak o to, ze gdy spie na lewej
stronie to zaczyna mnie dosc mocno bolec lewy wezel na szyi, gdy sie
przewroce spowrotem na parwy bok to stopniowo lewy przestaje bolec, a
zaczyna coraz mocniej prawy. Jest to dosc uciazliwe, czasami sie przez
to budze w nocy. Trwa to juz tak kilka dni. Czy jest to normalne czy
powinienem sie martwic i jeszcze raz isc do lekarza?
Bardzo prosze o odpwoiedz.