Ból z tyłu głowy

1. Data: 2005-05-24 09:33:56

Temat: Ból z tyłu głowy
Od: "Iza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ból utrzymuje się już przez 2 tygodnie, żane leki nie pomagają. Była robiona
tomografia komputerowa ale wszystko jest oki. Co to może być ?? Poza tym
dokucza ciągłe zmęczenie i ciągle by się spało. Lekarze mówią że wszystko w
porządku ale ból nie mija. Może ktoś to miał ??
Proszę o odpowiedź z góry dziękuje

2. Data: 2005-05-24 11:17:03

Temat: Re: Ból z tyłu głowy
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 May 2005 11:33:56 +0200, Iza wrote:

> [...]
> dokucza ciągłe zmęczenie i ciągle by się spało. Lekarze mówią że wszystko w
> porządku ale ból nie mija. Może ktoś to miał ??

Napiszę rzecz niepopularną, ale skoro bóle z tyłu, zapewne ciągłe,
ćmiące, bez innych skarg i bez organiki w głowie, to może warto zrobić
jakieś RTG kręgosłup szyjnego, a potem skontaktować się z dobrym
fizjoterapeutą.

Istnienie niegdyś popularnej jednostki nozologicznej pod tytułem
"szyjnopochodne bóle głowy" raczej się obecnie neguje, ale spróbować
można.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-05-24 13:41:26

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Istnienie niegdyś popularnej jednostki nozologicznej pod tytułem
> "szyjnopochodne bóle głowy" raczej się obecnie neguje, ale spróbować

Nic dodać, nic ująć :))
Pozdrowienia <dino>, zajmujący sie akurat ta problematyką :)

4. Data: 2005-05-24 18:14:50

Od: "Arek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokucza ciągłe zmęczenie i ciągle by się spało. Lekarze mówią że wszystko
> porządku ale ból nie mija. Może ktoś to miał ??

Trochę może postraszę, ale mój kolega miał coś podobnego. Robili mu wszeklie
badania głowy, ale dopiero jako powiedział, że z bolącą głową nie ruszy się
ze szpitala postanowili zrobić 'rezonans' rdzenia. Najogólniej mówiąc,
znaleźli ucisk w odcinku szyjnym. Co prawda u niego było to dłużej niż 2
tygodnie... ale im wcześniej się coś takiego wykryje tym lepiej.
Arek

medykalizacja społeczeństwa
wezel chlonny w pachwinie
Błagam - pomóżcie