medykalizacja społeczeństwa

1. Data: 2005-05-24 09:28:27

Temat: medykalizacja społeczeństwa
Od: ygnacy <y...@p...oent.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.

Poszukuje wszelkich informacji dotyczących zagadnienia w temacie. Niestety w
naszej radomskiej bibliotece znalazłem tylko 2 strony, a ma być prezentacja
na co najmniej godzinę wykładową. Może jakieś tytuły książek, ewentualnie
jakieś artykuły na ten temat. Google dają jedynie jakieś szczątkowe
definicje. A niestety nie dostałem informacji o jakie książki publikacje
mogę zahaczyć.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

--
"Chyba dla wszystkich jest oczywiste, że to co jest oczywiste dla jednych,
nie musi być oczywiste dla drugich". (Prof. S.)