Bol z tylu glowy po grypie / zapaleniu gardla

1. Data: 2005-11-21 16:37:56

Temat: Bol z tylu glowy po grypie / zapaleniu gardla
Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakis tydzien temu wzielo mnie. Zaczelo sie od bolu gardla. Dosc silnego.
Bralem Fervex. Przeszlo po 2 dniach i zaczal sie katar. Z poczatku bardzo
rzadki choc obfity, a potem zgestnial. Mija tydzien a katar wciaz jest gesty
i obfity. Boli mnie takze glowa z tylu, bol nasila sie gdy sie schyle, jest
wtedy czesto pulsujacy, przy kaslaniu bol z tylu glowy czuje intensywnie. Z
poczatku kojarzylem to z zatokami, ale zatoki chyba sa z przodu glowy,
prawda? Co to w ogole moze byc i czy nalezy tym sie martwic, czy po ustaniu
kataru po prostu wszystko wroci do normy?

Prosze o odp.

Pozdrawiam
Adam M.

2. Data: 2005-11-21 17:37:44

Temat: Re: Bol z tylu glowy po grypie / zapaleniu gardla
Od: "N.T." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> napisał
w wiadomości news:dlst5l$a7a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> prawda? Co to w ogole moze byc i czy nalezy tym sie martwic, czy po
> ustaniu
> kataru po prostu wszystko wroci do normy?

WEDŁUG MNIE nie martwić się. Przejdzie wraz z przeziębieniem.
Też tak miewam.

3. Data: 2005-11-22 20:44:34

Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawda? Co to w ogole moze byc i czy nalezy tym sie martwic, czy po ustaniu
> kataru po prostu wszystko wroci do normy?

Właśnie powoli wychodzę z zapalenia krtani. Także miałem silny ból głowy
z tyłu mimo podawania antybiotyku. Po rozmowie z kilkoma znajomymi
którzy także przechodzili ostatnimi czasu różne infekcje górnych dróg
oddechowych wszyscy skarżyli się na ból głowy z tyłu. Panie i Panowie
lekarze! czemu teraźniejsze infekcje górnych dróg oddechowych
charakteryzują się jeszcze bólem głowy z tyłu? Tak z ciekawości pytam
ale wzbudziło to moje zainteresowanie po konsultacji z innymi
wyzdrowieńcami :)

Postroofki

--
nick......: DaNsOuNd
name......: Daniel Rykowski

4. Data: 2005-11-23 10:23:44

Od: erich <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

DaNsOuNd napisał(a):

> [...]
> oddechowych charakteryzują się jeszcze bólem głowy z tyłu? Tak z
> ciekawości pytam ale wzbudziło to moje zainteresowanie po konsultacji

To ja się dołączam do pytania. Też mnie boli tył głowy zwłaszcza w
okolicach uszu. Też zaczęło się od bólu gardła i kaszlu, tylko u mnie
lekarz zdiagnozował zapalenie oskrzeli. Kończę właśnie kurację
antybiotykową.
pzdr
eryka

5. Data: 2005-11-23 16:37:50

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"erich" <e...@a...net.pl> wrote in message

> [...]
> okolicach uszu. Też zaczęło się od bólu gardła i kaszlu, tylko u mnie
> lekarz zdiagnozował zapalenie oskrzeli. Kończę właśnie kurację

Mnie lekarka zbadala cisnienie. Mialem 140/90, czyli podwyzszone...
powiedziala, ze to byc moze z powodu infekcji wlasnie, a takie cisnienie
moze wywolywac ten typ bolu glowy.

Adam

6. Data: 2005-11-24 13:27:14

Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie lekarka zbadala cisnienie. Mialem 140/90, czyli podwyzszone...
> powiedziala, ze to byc moze z powodu infekcji wlasnie, a takie cisnienie
> moze wywolywac ten typ bolu glowy.

u mnie ciśnienie było ok.

Postroofki

--
nick......: DaNsOuNd
name......: Daniel Rykowski
contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl

byla Kolonoskopia czy potrzebna rektoskopia?
Body-detox - czy cos warte?
Body-detox - czy cos warte?
Skuteczność bronchoskopii?
Prośba o interpretację wyników