Bole pod zebrem - co to moze byc?

1. Data: 2007-12-19 10:14:52

Temat: Bole pod zebrem - co to moze byc?
Od: "Brian" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam znajomego, nie ma pracy oraz ubezpieczenia zdrowotnego i nie ma jak isc
do lekarza a zaczelo mu dolegac cos nieciekawego. Czesto miewa bole z prawej
strony w dolnej okolicy zeber. Doslownie dotyka sie tam lekko zebra i boli,
a na pewno nie jest zlamane. Jesli sie przylozy ucho to kiedy oddycha
slychac tam takie jakby bulgotanie. Bol nigdzie nie promieniuje, jest tylko
w tym jedym miejscu, pojawia sie w roznych momentach, ale na pewno nie po
jedzeniu, dosc czesto po piciu alkoholu. Wymiotuje on tez dosc czesto
nastepnego dnia po piciu alkoholu, zaraz rano, i jest to praktycznie sama
slina z jakimis takimi ciemniejszymi flejami o zabarwieniu brazowym. Nie
wiem byc moze wymioty i te bole nie maja nic wspolnego. Wiem ze powinien sie
zglosic do lekarza ale zwyczajnie go na to nie stac... Tak wiec nie wiemy
czy to watroba, pecherzyk zolciowy, a moze cos z prawym plucem? Ma ktos
jakies rady jak zdiagnozowac cos takiego?

2. Data: 2007-12-19 11:09:56

Temat: Re: Bole pod zebrem - co to moze byc?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z prawej strony w dolnej okolicy zeber. Doslownie dotyka sie tam lekko
> zebra i boli, a na pewno nie jest zlamane.

znajoma odczuwala bol poodbny i okazalo sie to zapaleniem pluc ,tak czy
smak do lekarza musi pojsc.
urzad pracy chyba oplaca skladki zdrowotne?
z czego czlowiek zyje?
p.

3. Data: 2007-12-19 11:51:49

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> smak do lekarza musi pojsc.
> urzad pracy chyba oplaca skladki zdrowotne?
No własnie jesli tylko zarejestruje się jako bezrobotny to bedzie maił
ubezpieczenie,albo jeski np zona pracuje to moze być ubezpieczony na nią.
Istnieje jescze mozliwość dotarcia do lekarza dla bezdomnych. np w Krakowie
jest taka przychodnia- nie trzeba miec ubezpieczenia ani dokumentów- tak
słyszałam i jest bezpłatnie.
tmk
--
http://www.tworzenie-stron.ovh.org

4. Data: 2007-12-19 15:30:47

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brian" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> zaraz rano, i jest to praktycznie sama slina z jakimis takimi
> ciemniejszymi flejami o zabarwieniu brazowym. Nie wiem byc moze wymioty i

Jesli ma takie sensacje po alkoholu, to juz chyba wie, ze nie powinien go
pic?

> Wiem ze powinien sie zglosic do lekarza ale zwyczajnie go na to nie
> stac...

Z pewnoscia jest na to jakis sposob.

>Tak wiec nie wiemy czy to watroba, pecherzyk zolciowy, a moze cos z prawym
>plucem? Ma ktos jakies rady jak zdiagnozowac cos takiego?

I co, sam sie bedzie leczyl/operowal??? Koniecznie do lekarza !!!

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

5. Data: 2007-12-19 18:39:06

Od: "Brian" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> znajoma odczuwala bol poodbny i okazalo sie to zapaleniem pluc ,tak czy
> smak do lekarza musi pojsc.

Moze byc taki objaw zapalenia pluc bez goraczki, i ogolnego oslabienia?
Wyglada na zdrowego po za tymi bolami.

> urzad pracy chyba oplaca skladki zdrowotne?

Moze isc ale tam od razu wysylaja go do jakies pracy, typu "kopanie rowow" i
jak sie nie zglosi to od razu go wywalaja z bezrobocia.

6. Data: 2007-12-19 22:05:08

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze byc taki objaw zapalenia pluc bez goraczki, i ogolnego oslabienia?
> Wyglada na zdrowego po za tymi bolami.

nie wiem ,nie jestem lekarzem a znajoma nie wiem jakie miala inne objawy

> Moze isc ale tam od razu wysylaja go do jakies pracy, typu "kopanie
> rowow" i jak sie nie zglosi to od razu go wywalaja z bezrobocia.

no coz od tego jest urzad pracy :-)

a skoro nie potrzebuje pracy to znaczy ze ma z czego zyc i moze sobie
skladki oplacac sam,ew. leczyc sie prywatnie.
p.

mykoplazma pneumoniae
Olejek zapachowy (kapiel) - pytanie
zlamanie kosci szyjki udowej
Pomocy, holernie boli mnie ząb, Stokrotka
Pan dr.Piotr Kasztelowicz