Bole stawow...a moze candida...

1. Data: 2004-08-08 02:45:41

Temat: Bole stawow...a moze candida...
Od: "Anika" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Uffff...spac nie moge tak mnie bola stawy kolanowe...przy najmniejszym
ruchu, wysilku...zawsze cos mi tam strzykalo, ale od m-ca obled...rano
wstaje mam sztywne rece, znaczy palce, po cwiczeniach jakos przechodzi...tak
samo kostki, tyly zwlaszcza...ale najbardziej sa dokuczliwe kolana...wstac
bez podparcia rak i tez przy bolu nie moge...
Robilam badania
Aso ponizej normy, amylaza tez (42), kwas moczowy 4,9 czyli tez ponizej...
Poniewaz ogolne od pol roku zle sie czuje, mam biegunki niewiadomej
przyczyny zaczelam wszystko analizowac jeszcze raz...gdzies z 7 m-cy temu
mialam klopoty z grzybica, pachwin ktora wyleczylam, ale po m-cu wrocila i
tez ja wyleczylam...pozniej jakies 3 m-ce, drozdze
w pochwie, wszystko juz teraz wyleczone...
moze to ta candida....ale czy ona moze powodowac takie bole stawow....
mam przepisany proch na te stawy Dicloratio...ale znowu brzuch mnie boli po
nich, i jakby nerki, krzyz....
aaaaa 2 m-ce temu OB, jeszcze bez tych bolow stawow bylo 65...pani doktor
stwierdzila tylko poczatki anemii i male zapalenie gardla...po m-cu ob
zmiejszylo sie do 36...teraz nie wiem, bo nie chciala dac skierowania na
badania, bo koszty itd...
Kurcze co dalej robic...jak szukac przyczyny...
ma ktos jakies sugestie?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za jakas pomoc
Anika

2. Data: 2004-08-08 10:43:49

Temat: Re: Bole stawow...a moze candida...
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
Co do sugesti to mam taka jedna. Nie dotyczyc ona jednak leczenia.
Kup w sklepie glukozamine i zacznij ja lykac.
Pomaga
opakowanie 120 kapsulek kosztowalo ostatnio ponizej 50 pln
Pozdrawiam
K.

3. Data: 2004-08-08 16:58:16

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolana... (cut)
> 2 m-ce temu OB, jeszcze bez tych bolow stawow bylo 65...(cut)

Reumatolog?

> Co do sugesti to mam taka jedna. Nie dotyczyc ona jednak leczenia.
> Kup w sklepie glukozamine i zacznij ja lykac.

Glukozamina to też leczenie - może najpierw warto byłoby stwierdzić, co jest do
leczenia?

Pozdrawiam!
daśka

4. Data: 2004-08-08 20:39:58

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badania, bo koszty itd...
> Kurcze co dalej robic...jak szukac przyczyny...

Hmm, może przyczyną jest właśnie to małe zapalenie gardła... też miałam taką
maleńką anginkę... po jakimś czasie nie mogłam się prawie ruszać, tak mnie
wszystkie stawy bolały, miałam nawet problemy z trzymaniem długopisu w ręce.
O chorym gardle już dawno zapomniałam, jednak okazało się, że to właśnie ta
mała zbagatelizowana angina była przyczyną problemów.

Pozdrawiam. Ania.

zespół zachodzącego słońca
pharmaceris - gdzie?
antybiotyk i pigulka
Skrzywienie kregosłupa - specjalista?
powiększone WĘZŁY CHŁONNE-zawsze groźne??