Bole w klatce piersiowej..

1. Data: 2002-02-13 12:46:27

Temat: Bole w klatce piersiowej..
Od: "wm" <i...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wlasciwie lewa gorna cwiartka ciala z przodu i z tylu (tak troche na
wylot). Utrzymuja sie od ok. 2 tygodni. Strasznie to meczace. Czasem
dochodzi dretwienie lewej reki (lekkie).

Jestem kobieta, mam troche ponad 30 lat, troje dzieci, pale od dawna (ale
ograniczam), mam dosc nerwowa sytuacje w pracy i w domu.

Czy mam juz leciec do kardiologa, czy pobyczyc sie w lozku? Zle znosze
bezczynnosc. Lezenie strasznie mnie przygnebia i jeszcze bardziej denerwuje.

Ktos moze mi powiedziec czego moga to byc objawy?

Pozdrawiam
R.

2. Data: 2002-02-13 13:19:21

Temat: Re: Bole w klatce piersiowej..
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do kardiologa, biegiem (no może drobnym dyrdaczkiem)
Użytkownik wm <i...@w...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4dn65$hab$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2002-02-13 13:41:06

Od: "wm" <i...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory <b...@p...onet.pl> wrote in message
> do kardiologa, biegiem (no może drobnym dyrdaczkiem)

????????
Zatrujesz, prawda? Ktos mi powiedzial, ze to moze byc nerwica...
No ale to troche dlugo trwa i na poczatku, to tak mnie lapalo czsami, a
teraz prawie non-stop...
Hmmm. Nie chce byc posadzona o hipochondrie ;)

Pozdrawiam
R.

4. Data: 2002-02-13 15:10:14

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wm" <i...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
denerwuje.

> Ktos moze mi powiedziec czego moga to byc objawy?

Może być serduszko, zwyrodnienie odcinka piersiowego kręgosłupa, nerwica,
przepuklina przełyku. Na początek kardiolog i EKG.
jfk

5. Data: 2002-02-13 15:17:01

Od: WM <w...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
mam nadzieje, ze nie jest to az tak powazne, przede wszystkim sie nie martw
i wybierz sie do lekarza.
Kiedys odczuwalam podobne, b. dotkliwe bole (takie przeszywajace), z czasem
okazalo sie, ze towarzysza one rozpoczynajacemu sie wlasnie przeziebieniu
(po prostu bardzo mnie zawialo). Pomogly leki przeciwbolowe.
A tak w ogole to badz zdrowa

MM

szczękościsk
chrapanie