Bóle w klatce piersiowej ?

1. Data: 2004-03-10 12:51:29

Temat: Bóle w klatce piersiowej ?
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co jakis czas odczuwam bóle w klatce piersiowej. Moja pani kardiolog
(u ktorej lecze sie rytmonormem i betalockiem na zaburzenia rytmu)
mowi ze to nie od serca tylko np jakies bole miedzyzebrowe).

Jednak gdy zaczyna mnie bolec (pojedyncze uklucia najczesciej
przy nabieraniu powietrza) to zaczynam sie stresowac.

Co moze byc przyczyna takich bóli oraz jak sie tego pozbyc ?
Ewentualnie czy zrobic jakies dodatkowe badania ? Jesli tak to jakie ?

2. Data: 2004-03-10 13:10:32

Temat: Re: Bóle w klatce piersiowej ?
Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
ja niestety też miałam takie bóle i to samo powiedziała mi moja pani doktor
:)
naszczęście minęły mi po jakimś czasie

3. Data: 2004-03-10 14:06:09

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Roskal ( t...@g...pl ) napisał:
> [...]
>
> Co moze byc przyczyna takich bóli oraz jak sie tego pozbyc ?
> Ewentualnie czy zrobic jakies dodatkowe badania ? Jesli tak to jakie ?

Zwykłym Scorbolamidem 3xdziennie po 2 tabl.

Iwona

4. Data: 2004-03-10 15:08:57

Od: "krzysiek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli same nie przejdą niedługo albo będą się nasilać to...
Chyba trzeba by przejść się do ortopedy... być może ma Pan problemy z
kręgosłupem. Wtedy Przy oddychaniu podrażnieniom ulegają nerwy
międzyżebrowe- stąd kłujące bóle....
Najpewniej Pana Pani doktor Wie co mówi:)
Pozdrawiam

5. Data: 2004-03-15 06:47:03

Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Bóle w klatce piersiowej męczą mnie od lat. Przyczyny:
1. skrzywienie kręgosłupa
2. kamica woreczka żółciowego
Objawy nasilają się najczęściej po silnym zdenerwowaniu (dochodzą
nerwobóle).
Kasia

straszny ból po zastrzyku domięśniowym!! od 4 dni
Ile może kosztować jeden zabieg metodą HOMORON?
trutka na szczury - pilne!
Choroba Bastrupa
Odwapnienie łożyska.