straszny ból po zastrzyku domięśniowym!! od 4 dni

1. Data: 2004-03-10 12:43:18

Temat: straszny ból po zastrzyku domięśniowym!! od 4 dni
Od: "ula" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni biorę domięśniowo zastrzyki cocarboxylasum. Są to dość bolesne
zastrzyki, ale ból ustępował po "rozchodzeniu"...
Problem pojawił się po 4 zastrzyku. Lekarz podał mi go nieco niżej niż
poprzednie. Ból był jednak znacznie większy niż zawsze i trwa do teraz
(4dni). Boli mnie nie tylko pośladek ale ból promieniuje do całej nogi!
Zaczyna mnie to martwić. Co mogę zrobić by ból ustąpił? Czy miało znaczenie
miejsce wkłucia?

2. Data: 2004-03-11 07:25:14

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ula wrote:

> [...]
> Zaczyna mnie to martwić. Co mogę zrobić by ból ustąpił? Czy miało znaczenie

Ja bym wybrała się do lekarza sprawdzić czy nie ma tam jakiegoś zakażenia

Gosia

3. Data: 2004-03-17 11:08:27

Od: "Anita" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ula" <m...@a...pl> ha scritto nel messaggio
> [...]
> (4dni). Boli mnie nie tylko pośladek ale ból promieniuje do całej nogi!
> Zaczyna mnie to martwić. Co mogę zrobić by ból ustąpił? Czy miało

Spróbuj zrobić sobie bardzo gorącą kąpiel, a potem nasmaruj bolące miejsce
FASTUM GEL (znajdziesz w aptece bez recepty) jeśli to nie pomoże- zwróć się
zo lekarza!
pozdrowienia-
Anita

Ile może kosztować jeden zabieg metodą HOMORON?
trutka na szczury - pilne!
Choroba Bastrupa
Odwapnienie łożyska.
Zmiany podskorne