Boli mnie penis - Proszę o porady

1. Data: 2006-04-15 09:54:20

Temat: Boli mnie penis - Proszę o porady
Od: "Marcin" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 20 lat
Od dwóch dni boli mnie penis tzn. są to rzadkie kłócia gdy wykonuję jakiś ruch
np: w momencie gdy siadam na krzesło. Nie wiem skąd wydobywa się ból czy z
wedzidełka czy z cewki. Ból już jest mniejszy niż np wczoraj. Podczas oddawania
moczu ból nie występuje. Czym to może być spowodowane ? Kiedy ustanie ten lekki,
rzadki ból ?

p.s. nie zadawałem się z tirówkami, nie uprawiałem stosunków sexualnych, nie
masturbowałem się - tak dla ścisłości

2. Data: 2006-04-15 10:06:56

Temat: Re: Boli mnie penis - Proszę o porady
Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> Mam 20 lat
> p.s. nie zadawałem się z tirówkami, nie uprawiałem stosunków sexualnych,
> nie
> masturbowałem się - tak dla ścisłości

To juz chyba masz powod - moze wlasnie dlatego:P
gg

3. Data: 2006-04-15 10:50:27

Od: Rafał Maj Raf256 <u...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> nie uprawiałem stosunków sexualnych, nie
> masturbowałem się - tak dla ścisłości

To dziwne - coś z Tobą chyba nie tak w tym wieku

--
Wymiana starych układów... na nowe układy - prawie jak walka z korupcja.
Walka z wychowaniem seksualnym i erotyką - prawie jak walka z patologią.

4. Data: 2006-04-15 10:58:36

Od: "PiOtReK" <p...@s...postu> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Maj Raf256 <u...@r...com.invalid> rzekł(a):

> To dziwne - coś z Tobą chyba nie tak w tym wieku

tzn. jakim? chodzi ci o 21 wiek?

5. Data: 2006-04-18 18:12:17

Od: "Marcin" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Po 2 dniach kłucia w penisie ustały. Czy może mi ktoś powiedzieć czym to mogło
być spowodowane ? Może jakieś zapalenie czy cuś ?

szanse na wyleczenie
Jestem zbyt nerwowy - jaki mam kupić syrop ?
długo działający lek z grupy ACEI - inhibitory konwertazy angiotensyny
ciągły kaszel dziecka
Co nalezy robic jak serce kłuje?