Boska Ikselka

291. Data: 2008-09-09 11:25:53

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 17:19:44 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselka-ten kretyn michal,atakuje cytaty z Gombrowicza i oznajmia ze
> nierozumiem autora.Wyglada na to ze jego argumenty do ciebie,tez
> powinnas uznac za krety?stwa.Plonie jego podswiadomosc przez twoje
> prowokacje.

Płonie, dobrze to określasz. Płonie zgodnie z moim chceniem - to ja
reguluję ten płomień jak chcę - w każdej chwili mogłabym nawet wygasić, jak
gaz na kuchence. Chwilami nawet czuję się trochę winna, bo w końcu za łatwo
mi to przychodzi, więc może "czaby" było dac spokój człowiekowi... bo on
miał w swoim życiu już wszystko ułozone i wymalowane na gładko - tak i tak
- a tu nagle mu się marszczy farba, wysychając...
Jeśli ktoś cię nie chce polubić lub przynajmniej zrozumieć, spowoduj, żeby
cię nienawidził - a jest szansa, że będzie analizował Twoje poglądy nadal,
choćby ze złości, nie kończąc tego procesu... a potem - wszystko jest od
nowa możliwe ;-PPP

> Nie liczy sie z rzeczywistoscia,byle by szpile wlazyc.A
> bylo mówione ze michal Polski we krwi nie ma.

Polski we krwi on nie ma. Polska to nie jego chłopska mentalność. Polska to
duma i honor. Ten brak wychodzi z niego wszystkimi szwami, taka zwykła i
powszechna dziś wśród mieszkańców Warszawy i innych dużych miast
nowo-wiejskość...
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

292. Data: 2008-09-09 11:27:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 18:39:11 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Michal-podziele sie z toba,cytatem z Gombrowicza:Mysle,ze raczej nie
> jestem jeszcze dosc fanatyczny w moim przejeciu sie soba i ze nie
> umialem-w strachu przed innymi ludzmi-oddac sie temu powolaniu-zadaniu
> z dosc kategoryczna bezwzglednoscia,pchnac te sprawe dosc daleko.Ja
> jestem najwazniejszym i bodaj jedyny moim problemem:jedynym ze
> wszystkich moich bohaterów,na którym mi naprawde zalezy.

Się dopiero teraz nadęłam - bo myslałam, że sama TO wymyśliłam ;-D

293. Data: 2008-09-09 11:31:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 23:46:29 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Wszyscy jestesmy be, tylko Ty cacy.

On tegon ie powiedział. On się odnosi do konkretnych osób. Ciebie nawet nie
tyka. Rozszerzasz tylko po to, aby potem sobie zaatakować. To nieuczciwe i
perfidne. Widać, że zaczynasz się źle nastawiać do globa. Tłumaczyłaś, że
tak nie należy. Nastwa się dobrze :-) Albo wcale :-)

> Przyjrzyj sie dobrze temu obrazkowi.
>
> Glob, jedyna swietosc wobec milionow glupcow i potepiencow.
>
> Naprawde masz sie za Mesjasza?
>

> Chyba pora oprzytomniec.

Masz się za Mesjasza?

Oceniasz, kto tu jest nieprzytomny, oceniasz z góry założywszy, że
oczywiście Ty :-)
To takie smieszne.

294. Data: 2008-09-09 11:32:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrafi nieźle trafić akurat kogoś takiego jak ty, jak widać.

Ciekawe.

--
CB

295. Data: 2008-09-09 11:32:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Sep 2008 07:20:28 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Żeby chociaż pisał coś wartościowego...

A to ważne, z czego kto pisze? Może on sobie akurat siedzi w łódce na
środku jeziora, jak ja kiedyś - fajne uczucie.

296. Data: 2008-09-09 11:35:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a zwłaszcza TAKIE niewygodne.

--
CB

297. Data: 2008-09-09 11:36:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

;)

298. Data: 2008-09-09 11:37:37

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> Masz się za Mesjasza?
> Oceniasz, kto tu jest nieprzytomny, oceniasz z góry założywszy, że
> oczywiście Ty :-)
> To takie smieszne.

Mylę się czy własnie robisz to samo? ;)
--
Relpp

299. Data: 2008-09-09 11:39:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Sep 2008 10:28:06 +0200, Vilar napisał(a):

> Mamy już Mesjasza?

Tak, to Hanka. Broni swojej zagrożonej pozycji ;-)

300. Data: 2008-09-09 11:41:51

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> A to ważne, z czego kto pisze? Może on sobie akurat siedzi w łódce na
> środku jeziora, jak ja kiedyś - fajne uczucie.

Robi różnicę. Jeśli męczy się z telefonu to można przymnknąć oko na
sposób w jaki pisze. Na treść już mniej.
--
Relpp

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera