Boska Ikselka

61. Data: 2008-09-07 23:55:55

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 wrote:

> Tak jak mówił Zimbardo: że nie patrzymy wtedy, kiedy powinniśmy
> dokładnie sie przyjrzec, że nie interweniujemy i nie niesiemy pomocy
> komuś kto jej potrzebuje, bo "dookoła przeciez tylu innych ktorzy
> mogliby to za nas zrobić". Kiedy miedzy ludzmi stajemy sie niemoralni.

W porządku będzie, jak pozbedziesz się ochoty ogladać na innych i zaczniesz
pomagać. O to chodziło Zimbardo.

michał

62. Data: 2008-09-07 23:59:33

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> W porządku będzie, jak pozbedziesz się ochoty ogladać na innych i
> zaczniesz pomagać. O to chodziło Zimbardo.

Obiecuje to sobie, że kiedy w moim poblizu zaistnieje taka sytuacja, to
zamiast robic sobie wymówki, po prostu zadziałam. Chociaz przeraża mnie
np myśl, żeby znaleźć sie tak blisko osoby, ktora w danym momencie może
walczyć o życie, zobaczyć w jej oczach śmierć.. otrzeć się o nią, a na
miejscu tej osoby zobaczyć samego siebie.

===============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Zawsze próbuję robić to, czego
a...@p...onet.pl | nie potrafię - w ten sposób się uczę."
===============

63. Data: 2008-09-08 00:14:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-i tak bedzie niemoralny,bo wszystkim nie da sie pomóc,na kims
bedzie musial sie zatrzymac.Moralnosc nie moze byc arbitralna,ani
ziarnista,musi byc ciagla.Tak naprawde czy bysmy tego chcieli,czy nie.
Wszyscy jestesmy podli.

64. Data: 2008-09-08 00:46:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-ty nie wymiotujesz Ikselka,a jedynie swoja podswiadomosci,czyli
tym co w sobie chowasz.Jej postawa kojarzy ci sie z wlasna
próznosci.Ogromna ilosc ludzi w tym kraju tak sie nadyma.Ona nie
pokazuje próznosci,jedynie pewnosc siebie i ma do tego prawo.Za to
dzieki niej mozna zobaczyc,jaki ty jestes narawde.Sprawdz co to sa
manipulacje na podswiadomosci jednostki i zbiorowosci.Bo niestety nie
wszystko co tu pisze,tylko ja wymyslilem.

65. Data: 2008-09-08 01:13:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-czy pasuje do mojej teorii.Tak- bo reagowales tak schematycznie
jak nakrecony manekin.Ciagle robisz uniki.Zacznij sie przechwalac to w
końcu zobaczysz jak sie zachowujesz.Napewno uwazasz siebie za pewnego
czlowieka,a tylko dlatego,ze ciagle uciekasz.

66. Data: 2008-09-08 02:10:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe ze wszyscy prawie,przejeli sie samochwalstwem,a nikt nie
zobaczyl swiństwa,takiego ze Michal atakujac Ikselke pokazal innej
osobie droge zla.Ta osoba po prostu pomyslala ze sobie podokazuje.Bo w
kilku lepiej sie napierdziela jedna osobe.Zamiescilem jedna wiadomosc
na temacie takia jest kobieta.Aby odebrac mozliwosc wyrównania
sil.Urzytkownik wyczyscil moja wypowiedz,a do mnie skierowana
odpowiedz Ikselki sobie skrytykowal.Wniosek,on nie dyskutowal,on sie
pastwil.Pózniej na moim watku bezczelnie klamal,ze o czyms innym
mówil,a nie o Ikselce.Az pomyslalem ,ze to jakis policjant.Ale ze
podobno mieszka w Chinach,to odrzucamy taka mozliwosc.Mnie wlasnie to
oburzylo.I ta niesamowita próznosc ,ze pewnych rzeczy nie bedzie
komentowal.Teraz wiadomo ,gdzie jest przyczyna ataku.Wlasnie tak
prowokuja zachowania Ikselki,cudza niedojrzalosc.

67. Data: 2008-09-08 05:51:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...

Tak ogólnie - uzytkownicy niech sie zajma problemami, a nie personami
piszacymi na grupe. Dominowac tez trzeba umiec. Nie potrafisz? Nie pchaj sie
na afisz.

68. Data: 2008-09-08 06:38:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Też bym tak chciał powiedzieć, ale ambicja mi nie pozwala. Trochę źle
> znoszę ten kostium kretyna.

nie wmówisz mi że nie znasz się na żartach. a szczególnie kretyńskich :D

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

69. Data: 2008-09-08 06:39:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Może teraz zada sobie ból? ;)

szczerze mówiąc - przewątpię, a liczyłem na to.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

70. Data: 2008-09-08 06:49:55

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Czekaj, sprawdzę: rzyga rzyga rzygać rzygać rzygać rzyganie - żyganie
> żygać... Tak, masz rację!
> Pewnie mi się lepiej rzyga/żyga przez ż z kropką. ;)

nie ważne jak się zaczyna - ważne jak się kończy... :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera