Bożenom i Grzegorzom ...

1. Data: 2005-03-12 16:01:58

Temat: Bożenom i Grzegorzom ...
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

... wszystkiego najlepszego.
http://kalendarz.pwn.pl/dzien.php?y=2005&m=3&d=12

--
Pozdrawiam, Jerzy

2. Data: 2005-03-12 16:08:22

Temat: Re: Bożenom i Grzegorzom ...
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożenom, Krystynom i Grzegorzom - zdrowia i mnóstwa radości z traw, klonów,
pierwiosnków i innego dobrodziejstwa oraz obfitych łupów sępich

życzy Maria

3. Data: 2005-03-12 19:55:47

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...pl> wrote:

> Bożenom, Krystynom i Grzegorzom - zdrowia i mnóstwa radości z traw,
> klonów, pierwiosnków i innego dobrodziejstwa oraz obfitych łupów
> sępich

W imieniu Grzegorzów mówię głośno: DZIĘ-KU-JE-MY :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
PS. A zima do morza, sio!
--
Arkady, co mieszkał pod Górą,
Lubił obcować z kulturą,

4. Data: 2005-03-13 13:57:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Mar 2005 17:08:22 +0100, Maria Maciąg napisał(a):

> Bożenom, Krystynom i Grzegorzom - zdrowia i mnóstwa radości z traw, klonów,
> pierwiosnków i innego dobrodziejstwa oraz obfitych łupów sępich

Oraz 100% wschodów, metrowych przyrostów, niskich cen, mnóstwa spotkań
i satysfakcji z ogrodowych osiągnięć

życzy Marta

5. Data: 2005-03-13 19:25:01

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> Bożenom, Krystynom i Grzegorzom - zdrowia i mnóstwa radości z traw, klonów,
> pierwiosnków i innego dobrodziejstwa oraz obfitych łupów sępich
>
> życzy Maria

To ja się odepnę pod życzenia. Wszystkiego najlepszego.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2005-03-13 20:48:56

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" napisała:
> To ja się odepnę pod życzenia. Wszystkiego najlepszego.

Podpinając się życzę przede wszystkim szybkiego nadejścia wiosny i małych
strat po zimie
Wszystkiego najlepszego

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

7. Data: 2005-03-14 09:49:43

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:d0v4db$b1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Bożenom, Krystynom i Grzegorzom - zdrowia i mnóstwa radości z traw,
klonów,
> pierwiosnków i innego dobrodziejstwa oraz obfitych łupów sępich

Serdecznie dziękuję :-)

Krycha

8. Data: 2005-03-14 10:11:59

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> klonów,
>
> Serdecznie dziękuję :-)
>
> Krycha

Park Krajobrazowy Wzniesień i Uniesień Łódzkich również składa Krystynom i
Bożenom zadowolenia z pasji jaką posiadacie :-)
:-) Bogusław

9. Data: 2005-03-14 10:18:29

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klonów,
> pierwiosnków i innego dobrodziejstwa oraz obfitych łupów sępich

Pięknych nowych zdobyczy w postaci roślinek i nie tylko :)

życzy TeresaR.

10. Data: 2005-03-14 10:23:49

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bożenom, Krystynom i Grzegorzom - zdrowia i mnóstwa radości z traw, klonów,
> pierwiosnków i innego dobrodziejstwa oraz obfitych łupów sępich

Bardzo dziekuję :)))
także tym miłym grupowiczom, którzy życzenia przysłami na priv :)))

Pozdrawiam, Krystyna

Na Świetego Grzegorza...
crocosmia
zagadka;)