Brak mi pomysłu...

1. Data: 2004-12-01 20:22:58

Temat: Brak mi pomysłu...
Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..kolejny raz wyjęłam z zamrażarki mięsną paczkę ratunkową. Czyli trzy
kotlety schabowe bez kości. Pewnie przerobię je jutro na kotlety w panierce,
ale może macie jakieś bardziej fantazyjne (ale niezbyt skomplikowane w
wykonaniu :)) pomysły na przerobienie tego surowca? Liczę na Grupę! :)

Atunia padnięta

1. Data: 2004-12-01 20:32:41

Temat: Re: Brak mi pomysłu...
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Atunia wrote:

> [...]
> ale może macie jakieś bardziej fantazyjne (ale niezbyt skomplikowane w
> wykonaniu :)) pomysły na przerobienie tego surowca? Liczę na Grupę! :)

=Kotlety schabowe bez panierki, podsmazone i duszone z jablkami, albo z
rodzynkami, albo z winogronami - koniecznie dodac majeranek i pieprz.

=Cienko pokrojone paski, panierowane w mace, soli, papryce i pieprzu, usmazone
na zloto, duszone w malej ilosci rosolu z grzybami.

=Obsmazone rozbite (nie panierowane) kotlety, ulozone na warstwie kiszonej
kapusty z kminkiem, przykryte i zapieczone az kruche, okolo poltorej godziny.
Trzeba podlewac, zeby sie kapusta nie przypalila.

=Cienko rozbite kotlety, wysmarowane na jednej stronie musztarda i majerankiem,
nastepnie warstwa rodzynek, kotlety zrolowac jak zrazy, zwinac nitka, lub nie,
panierowac i gdy usmazone, podlac woda i dusic 30 minut.

=Cienko rozbite kotlety, wysmarowane na jednej stronie musztarda i majerankiem,
nastepnie warstwa nadzienia zrobionego z usmazonych grzybow, cebuli i jajka,
kotlety zrolowac jak zrazy, zwinac nitka, lub nie, panierowac i smazyc na
zloto.

To tyle tak z glowy.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-12-01 20:35:15

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atunia " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale może macie jakieś bardziej fantazyjne (ale niezbyt skomplikowane
> wykonaniu :)) pomysły na przerobienie tego surowca? Liczę na Grupę!
:)
Podobno są to kotlety schabowe po amerykańsku, tak w każdym razie zwie
się przepis wycięty z jakiejś gazety daaawno temu ...
Schabowego lekko potłuc, posypać ulubioną ziołową przyprawą, obsmażyć
z obu stron na lekko rumiano. Ulokować w naczyniu do zapiekania.
Na każdego kotleta położyć plasterki pomidora, zastępczo można użyć
koncentratu, na to położyć krążki leciutko podsmażonej cebulki,
przykryć utartym żółtym serem, zapiec i zjeść :)
Moi panowie bardzo to lubią.

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2004-12-01 20:35:43

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia wrote:
> [...]
> ale może macie jakieś bardziej fantazyjne (ale niezbyt skomplikowane w
> wykonaniu :)) pomysły na przerobienie tego surowca? Liczę na Grupę! :)

Dokupić tyle plastrów surowego boczku, ile jest kotletów, cebuli, naciąć
każdy, lekko rozbity, schabik w dwu miejscach nożem, poprzewlekać przez
nacięcia boczek, w powstałą kieszonkę włożyć plaster cebuli, posolić,
popieprzyć, usmażyć, smacznego :)

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

1. Data: 2004-12-01 20:38:58

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@o...com> napisał(a):

[ciach pomysły]
> To tyle tak z glowy.
> Magdalena Bassett

Ja cieeee - jak mawia moje dziecko! Chyba spróbuję tego ostatniego, chociaż te
rodzynki tak kuszą... Jak raz męża nie ma, on nie lubi łączyć mięsa z owocami
(a ja uwielbiam).. hm, hm... Aż mi się oczka zaświeciły, dziękuję! :-)

Pozdrawiam
Atunia
PS. A mięsko tylko posypywać, czy może tak czymś wcześniej jeszcze zaprawić?

1. Data: 2004-12-01 21:02:18

Od: "Elena Morawska" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też coś dodam: kotlety rozbić ale niezbyt cienko, obtoczyć w mące,
jajku i bułce tartej +sól+pieprz, usmażyć (ale żeby nie były spieczone).
Potem wyłożyć na blachę, na kotlecie położyć kawałek/plaster ananasa z
puszki i przykryć dość grubym plastrem sera, piec aż ser się stopi. To samo
można wykonać z kotletami z piersi z kurczaka, polecam.
Pozdrawiam Lena

1. Data: 2004-12-01 21:20:48

Od: wiku <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia wrote:

> ale może macie jakieś bardziej fantazyjne (ale niezbyt skomplikowane w
> wykonaniu :)) pomysły na przerobienie tego surowca?

magda podawala kiedys fajny przepis na zawijasy ze schoabu:
http://tinylink.com/?tRxBfAlE4M

ja zmodyfikowalem je wkladajac do srodka oscypki
dobre sa :)

wiku

1. Data: 2004-12-02 08:12:05

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elena Morawska" <r...@w...pl> napisał w
wiadomości news:colbgt$i50$1@achot.icm.edu.pl...
> Potem wyłożyć na blachę, na kotlecie położyć kawałek/plaster
> ananasa
albo brzoskwini.
Też dobre.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-12-02 08:54:11

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. <b...@1...pl> napisał(a):

> [...]
> Na każdego kotleta położyć plasterki pomidora, zastępczo można użyć
> koncentratu, na to położyć krążki leciutko podsmażonej cebulki,

Hm, czy zastępczo mogą być suszone pomidory? Bo koncentratu nie mam, a
słoiczek suszonych znalazłam. Cały przepis brzmi apetycznie tucząco :-)))

Pozdrawiam
Atunia

1. Data: 2004-12-02 08:57:11

Temat: [Podziękowania] Re: Brak mi pomysłu...
Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za pomysły, zamelduję wieczorem o efektach :). Na razie mam
dylemat, zawijasy z rodzynkami, czy wersja amerykańska... Bo niestety,
wszystkie przepisy wymagające dokupienia boczku czy ananasa w puszce muszą
chwilowo poczekać, te zapasy mi się powyjadały, a do sklepu za daleko.

Pozdrawiam
Atunia

Horlicks - co to jest?
Szpinak, cebula, śmietana, gałka muszkatołowa - jak to było ?
makiełki
Wawa, firma Jago
Gliniane naczynie