Brak płotu --> psy

1. Data: 2008-10-26 13:21:38

Temat: Brak płotu --> psy
Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam dom zagrodzony z trzech stron, a z czwartej nie.
Z tej czwartej strony na razie nie mogę grodzić.
Jednak przez ten "włam" :) wchodzą mi wszystkie psy z całej okolicy.
Czy są jakieś metody doraźne-niedrogie zabezpieczenia się przed tym
procederem?
Coś słyszałem o metodzie z pieprzem, ale nie wiem czy to pomaga....

2. Data: 2008-10-26 14:35:27

Temat: Re: Brak płotu --> psy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 14:21:38 +0100, Rom napisał(a):

> [...]
> procederem?
> Coś słyszałem o metodzie z pieprzem, ale nie wiem czy to pomaga....

Tak - trzeba nasypać psu na ogon :-DDD

3. Data: 2008-10-27 06:45:57

Od: "es-q" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak - trzeba nasypać psu na ogon :-DDD
a tobie na cięty jezyk. :-DDD

Jak cię nie ruch..... nie wirgaj nogami.

4. Data: 2008-10-27 19:36:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Oct 2008 07:45:57 +0100, es-q napisał(a):

> a tobie na cięty jezyk. :-DDD
>
> Jak cię nie ruch..... nie wirgaj nogami.

Napisałam może złośliwie, ale zaskoczyłeś mnie swoją ufnością w cudowne
sposoby. Mam psy od lat i dlatego napisałam, że tylko na ogon ;-PPP
Znam nature psów, dlatego powiem Ci, że Twój nieogrodzony teren jest pokusą
dla wszystkich okolicznych burków jako nieoznakowany przez konkurencję -
dlatego będą się do Ciebie zbiegać stadnie jeden przez drugiego i to robic.
Dlatego radziłabym Ci jednak przynajmniej prowizoryczne uzupełnienie
ogrodzenia najtańszą choćby siatką z OBI, NOMI itp, bo nie dasz rady
przeciw psim instynktom :-)

A co do wierzgania - masz błędne pojęcie o nim: przy dobrym ogierze klaczka
nie wierzga :-)

Garnki indukcyjne
Kuchnia nad zmywarką?
Ponowię pytanie - lodówki Sharp
wiertarka do mieszkania (ale z wielkiej płyty...)
Meble kuchenne - MDF foliowany czy płyta wiórowa laminowana?