Ponowię pytanie - lodówki Sharp

1. Data: 2008-10-25 11:03:17

Temat: Ponowię pytanie - lodówki Sharp
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką side-by side na oku, ale nie znam nikogo, kto mógłby cokolwiek
powiedzieć o ich jakości - warto brać?

T.

2. Data: 2008-10-26 14:30:29

Temat: Re: Ponowię pytanie - lodówki Sharp
Od: "toded" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/107721_komen
tarze/

3. Data: 2008-10-28 11:11:21

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 15:30:29 +0100, toded napisał(a):

> http://www.skapiec.pl/site/cat/308/comp/107721_komen
tarze/

Te opinie na skąpcu to chyba jedna osoba napisała - jakoś tak mi to patrzy
:)
Szukałem też w zagranicznych sklepach i znalazłem całe 7 opinii, głównie z
Australii :), za to wszystkie pozytywne

T.

4. Data: 2008-11-03 17:39:12

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za malo jest ich na rynku i nikt nie chce ryzykowac. Kup, napisz opinie. :-)

5. Data: 2008-11-05 12:00:13

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Nov 2008 18:39:12 +0100, nom napisał(a):

> Za malo jest ich na rynku i nikt nie chce ryzykowac. Kup, napisz opinie. :-)

Pewnie kupię, bo wyjątkowo mi pasuje jej układ konstrukcyjny, wówczas
napiszę opinię :)

T.

wiertarka do mieszkania (ale z wielkiej płyty...)
Meble kuchenne - MDF foliowany czy płyta wiórowa laminowana?
Kwiatki
Nescafe (Krups) Dolce Gusto - ma juz ktos?
Ubytek emalii na wannie blaszanej - czym uzupełnić?