Brama garażowa - jakiej długości?

1. Data: 2005-09-13 04:42:04

Temat: Brama garażowa - jakiej długości?
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem na etapie zlecania projektu garażu i wybieraniu bramy garażowej.
Wybrałem bramę segmentową lub roletową otwieraną na pilota.
Jaka powinna być wygodna szerokość bramy na dwa samochody (jedna brama na
dwa samochody)?
Lepsza jest brama jedna na dwa samochody czy tez lepiej dwie bramy?
Garaż będzie miał 6 metrów szerokości.

Pozdrawiam
AF

2. Data: 2005-09-13 12:32:57

Temat: Re: Brama garażowa - jakiej długości?
Od: "newdoor" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
| Witam
|
| Jestem na etapie
......brama jedna na dwa samochody czy tez lepiej dwie bramy?
| Garaż będzie miał 6 metrów szerokości.

witaj
była kiedyś dyskusja na ten temat na forum muratora (www.forum.murator.pl)
sprawdz, poczytaj
jak będziesz miał juz sprecyzowane potrzeby co do samej bramy to zapraszam,
chętnie wycenie .... może to bedzie dobra oferta dla Ciebie
pozdrawiam
Jacek
newdoor(maupa)wp.pl

3. Data: 2005-09-13 14:04:59

Od: piter <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik futrzak napisał:
> [...]
> Wybrałem bramę segmentową lub roletową otwieraną na pilota.
> Jaka powinna być wygodna szerokość bramy na dwa samochody (jedna brama na

ze względów konstrukcyjnych większej jak 5m nie dostaniesz

> Lepsza jest brama jedna na dwa samochody czy tez lepiej dwie bramy?

jedna

4. Data: 2005-09-13 15:17:29

Od: "newdoor" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piter" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

| ze względów konstrukcyjnych większej jak 5m nie dostaniesz

nieprawda

5. Data: 2005-09-22 10:31:27

Od: "eureka" <arturozimski(skasuj-to)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze względów konstrukcyjnych większej jak 5m nie dostaniesz

Witam
LPU40 Hormann, 5500x2250
biała cena 4999zł lub kolor pref. cena5679zł
ciepła
u=0.5[W/m2*K] segmenty
u=0.9[W/m2*K] płyta bramy
u=1.3[W/m2*K] zamontowana brama (10m2) ,
przetłoczenia poziome,
24mies gwarancji
Napęd Horman z autoryglem antywłamaniowym i pilotem 1304zł
suma netto 6303zł /6983zł
cieplejsza ale dodatkowy pilot za 89zł
lub
EPU40
u=1.0[W/m2*K] segmenty
u=1.36[W/m2*K] płyta bramy
u=1.64[W/m2*K] zamontowana brama (10m2)
2500x2125 biała za 1895zł albo kol. pref. 2150zł
napęd z ryglem jw. i pilotem 850zł
przetłoczenia poziome,
24mies gwarancji
suma netto 5490zł /6000zł
przy wjeździe tylko 1/2 powierzchni jest wietrzona i sa 2 piloty, ale jest
konieczność wymurowania słupka
pozdr
news(małpa)eureka.waw.pl

mieszkanie wynajmowane a fundusz remontowy odliczany do podatku
Remont drugiego mieszkania - na jaki adres rachunki?
Drzwi antywłamaniowe - pomoc w wyborze
Grzejniki
mieszanie firmowych farb (w domu)