Brawo, Cejrowski!

11. Data: 2019-01-22 14:50:00

Temat: Re: Brawo, Cejrowski!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
mowicz-okropnym-typem-jako-prezydent

dliwia-zabijanie-palestynczykow/

> Podaj przykład dziwnej rzeczy.

Dla ciebie to są ,,normalne" rzeczy. Tylko dla normalnych są one dziwne.
https://m.trojmiasto.pl/wiadomosci/Nieznane-wczesnie
j-zarzuty-wobec-prezydenta-Gdanska-n117034.html
https://wpolityce.pl/m/polityka/418983-pyza-i-wiklo-
w-sieci-nie-wszystkie-afery-adamowicza
https://wiadomosci.wp.pl/uzyteczny-frajer-publicysta
-w-ostrych-slowach-krytykuje-prezydenta-gdanska-6165
761868846721a
5476,adamowicz-jestem-lojalny-uprzedzilem-schetyne-n
amawiano-mnie.html

Powinieneś być zadowolony - także ze ,,źrodeł".

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

12. Data: 2019-01-22 16:20:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-22 o 14:50, XL pisze:
mowicz-okropnym-typem-jako-prezydent

dliwia-zabijanie-palestynczykow/

> Dla ciebie to są ,,normalne" rzeczy. Tylko dla normalnych są one dziwne.

Co ty porównujesz w ogóle?
Jak to się ma do "cejrowski-usprawiedliwia-zabijanie-palestynczykow"?

Trzeba być pierdolniętym żeby napisać "brawo Cejrowski", dla kolesia
który usprawiedliwia zabijanie ludzi, a jako przeciwwagę pokazywać
czyjeś przekręty finansowe.
Co za burdel w głowie... Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-01-22 21:43:39

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.01.19 um 16:20 schrieb Kviat:
> [...]
>
> Trzeba być pierdolniętym żeby napisać "brawo Cejrowski", dla kolesia
> który usprawiedliwia zabijanie ludzi, a jako przeciwwagę pokazywać

Gdyby zbudowano kacety, to chetnych do pracy by nie zabraklo.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

14. Data: 2019-02-05 09:14:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 13:55:39 UTC+1 użytkownik XL napisał:
mowicz-okropnym-typem-jako-prezydent

> No niesamowite poświęcenie.
> Może chodzić i bez butów - ma ciepło.
> Niech bez ochrony zamieszka w dzielnicy muzułmańskiej lub choćby w mieście
> Malmo, to z mety uznam ten przykład.

ja mógłbym i być może nawet by mnie nie zabili i myślę, że Franciszek też mógłby.

> Franciszek NIE JEST święty.

za to JP II jest, choć zezwolił na stawianie sobie pomników za życia.
oczywiście nie neguję, że Karol Wojtyła jest święty, tylko wyraźnie mówię,
że jako papież przekroczył w tym wypadku granice przyzwoitości ekumenicznej,
i także ludzkiej, i także Bożej.

jacek

15. Data: 2019-02-05 10:05:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 14:30:38 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
mowicz-okropnym-typem-jako-prezydent

dliwia-zabijanie-palestynczykow/

> Podaj przykład dziwnej rzeczy.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ja ci podam, Piotrze.

Ksiądz, który powiedział, że będzie modlił się w tym momencie
za swoją umierającą matkę, a nie za jakiegoś tam Abramowicza,
został odsądzony od czci i wiary.

Naprawdę nie życzę ci, aby tobie było dane uczestniczyć w sytuacji,
kiedy twoje dziecko czy ojciec będzie umierał, a na panelach telewizyjnych
wszyscy będą się tylko modlić za osobę, która jest znana.
Wówczas zobaczysz, że to zwykłe s-syńsytwo, i jest coś z tym światem nie tak.

Dokładniej mówiąc: Adamowicz umarł, a matka księdza nadal żyje.
I niby czyje modlitwy Bóg bardziej wysłuchał, według waszych upodobań?

Oczywiście Bóg takich upodobań nie ma; On chciałby, aby każdy jak najdłużej żył.
Jednak wszystko widzi i wszystko sprawiedliwie ocenia. Według miar wszelakich.

jacek

16. Data: 2019-02-05 20:00:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 10:05, j...@o...pl wrote:
> [...]
> Jednak wszystko widzi i wszystko sprawiedliwie ocenia. Według miar wszelakich.

Tu jedna taka próbka, mała próba, jakby, usystematyzowania owych upodobań.
https://docer.pl/doc/xx111

17. Data: 2019-02-06 17:01:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 lutego 2019 10:05:53 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> wszyscy będą się tylko modlić za osobę, która jest znana.
> Wówczas zobaczysz, że to zwykłe s-syńsytwo, i jest coś z tym światem nie tak.

Jacek to nie o to chodzi.
Za swoją matkę to na bank się musiał pomodlić.
Ale mógł sobie odpuścić deklarację, że za Adamowicza tego nie zrobi.
Mógł po prostu nie zabierać publicznie głosu z tą drugą treścią, coby ludzie
nie musieli się dowiadywać od niego, że za prezydenta Gdańska się nie pomodli.
Tymczasem on ciężką sytuację chorobową w rodzinie wykorzystał jako pretekst
do publicznej deklaracji niechęci, a tal mimo wszystko nie wypada.

18. Data: 2019-02-12 03:59:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 lutego 2019 17:01:01 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
mowicz-okropnym-typem-jako-prezydent

dliwia-zabijanie-palestynczykow/

> Jacek to nie o to chodzi.
Właśnie o to, kochany Jakubie.

> Za swoją matkę to na bank się musiał pomodlić.
> Ale mógł sobie odpuścić deklarację, że za Adamowicza tego nie zrobi.

Całkowita racja, mógł tego nie powiedzieć. Jednak, zgodnie ze swoim sumieniem,
powiedział.

> [...]
> Tymczasem on ciężką sytuację chorobową w rodzinie wykorzystał jako pretekst
> do publicznej deklaracji niechęci, a tal mimo wszystko nie wypada.

Jakubie, tu nie chodzi o niechęć. Ja też miałem taką sytuację, zresztą o której już
pisałem. Umierał wówczas papież, ale też umierał mój teść, dla mnie Ojciec.
Oczywiście nie w rozumieniu Bóg Ojciec, ale pierwszy po Bogu powiedzmy. Przecież sam
wszystko to widziałem, tę całą "światłą i światową" dysproporcję i było przykro po
prostu. Już nawet nie o to chodzi, że ktoś tam dostał zaszczyty na Ziemi, ale że jest
to jakby przez medias ziemskie przenoszone na pośmiertne, i też nie o to, że można i
tu i tu być docenionym, bo dla mnie to oczywiste. Chodzi o tę zwykłą dysproporcję
świata, która modli się gremialnie tylko za tych, którzy piastują jakieś ziemskie
stanowiska, a za tych, którzy być może są nawet bardziej dobrzy, jakoś nie bardzo. A
naprawdę nawet przy modlitwach za bardzo znane osoby można to zrobić tak uczciwie,
aby nikomu takich ubolewań nie dostarczać. I naprawdę jest to bardzo proste.

Tylko trzeba myśleć i czuć - czego wszystkim władcom i hierarchom życzę.

jacek

19. Data: 2019-02-12 04:26:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, może podam jak to powinno np. wyglądać:
Modlimy się za życie prezydenta Adamowicza i wszystkich, którzy ze śmiercią w tej
chwili walczą.
Modlimy się za życie Jana Pawła II z taką samą mocą i wiarą, jak za tych wszystkich,
którzy są śmierci bliscy.
Modlimy się za życie wszystkich, znanych nam i nieznanych, którzy o życie walczą.

Oczywiście nie chodzi o formułki, bo można użyć innych słów, ale o sam przekaz.

jacek

20. Data: 2019-02-12 19:17:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/02/2019 o 03:26, j...@o...pl pisze:
> [...]
>
> Oczywiście nie chodzi o formułki, bo można użyć innych słów, ale o sam przekaz.

przekaz jest taki, ze na smierci sie zarabia

--
gazebo

Woda tylko dla wybranych!
Kolejny rekord WOŚP!